הרשימה המשותפת תדרוש: להפסיק עליית יהודים להר הבית

ח"כ איימן עודה הציג את רשימת הדרישות שתציב מפלגתו לכחול לבן, כתנאי לתמיכה בממשלתה, בפגישת המו"מ הראשונית בין המפלגות. בין השאר: הפסקת ביקורי יהודים בהר הבית, וביטול חלקים מ'תכנית המאה'

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/03/20 12:17 יד באדר התשפ

הרשימה המשותפת תדרוש: להפסיק עליית יהודים להר הבית
ח"כ איימן עודה, יו"ר האופוזיציה?, צילום: פלאש 90, הדס פרוש

דרישות הרשימה המשותפת. יו"ר המפלגה, ח"כ איימן עודה, קיים היום (ג') שידור לייב בעמוד הפייסבוק שלו, ובמהלכו מנה את הדרישות שתציב מפלגתו לכחול לבן, בפגישת המו"מ הראשונית שצפויה להיערך בין המפלגות בהמשך היום.

בין שאר הדרישות שהציג מנה עודה את הפסקת ביקורי היהודים בהר הבית, באופן גורף, וביטול צעדים חד-צדדיים, כהגדרתו, ב'תכנית המאה' של נשיא ארה"ב טראמפ, כמו החלת הריבונות על היישובים ביהודה ושומרון.

''יש לנו עמדה באשר למסגד אל-אקצא - להפסיק את ביקורי המתנחלים הקיצוניים שנכנסים למסגד אל-אקצא. זה דבר שקרה בתקופת נתניהו ואנחנו מעוניינים להחזיר את הסטטוס קוו", אמר עודה והוסיף: "אל-אקצא הוא מקום תפילה למוסלמים, וירושלים המזרחית צריכה להיות בירת המדינה הפלסטינית. נתמקד בעניין אלאקצא בשלב הנוכחי" הצהיר.

עוד אמר יו"ר הרשימה המשותפת: "העם שלנו רוצה משהו מסוים מאוד: משוואה מדויקת בין הדאגה היומיומית והעמדה המדינית. יש לנו דרישות מדיניות ברורות: להכריז על הפסקה של כל התכניות החד צדדיות".