לפיד: "אלירז פרץ היה מתבייש ברפי פרץ"

מס' 2 בכחול לבן טען כי הלוחם שנפל במבצע צוק איתן היה מתבייש היום בשר החינוך. השר פרץ בתגובה: "לפיד מבזה את קודש הקודשים של ישראל. גם ליריבות פוליטית יש גבול". לפיד השיב: "מי שביזה את חללי צה"ל זה אתה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/20 18:59 כד בשבט התשפ

לפיד: "אלירז פרץ היה מתבייש ברפי פרץ"
יאיר לפיד, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

עבר את הגבול? ח"כ יאיר לפיד, מס' 2 בכחול לבן, אמר הערב (ד') בראיון בגל"צ כי להערכתו, אלירז פרץ הי"ד, שהיה תלמידו של הרב רפי פרץ, ונפל במבצע צוק איתן, היה מתבייש בו כשהיה רואה את ההתנהלות שלו כיום: "מניח שאלירז פרץ היה מתבייש ברב רפי פרץ, שחוטא לכל מה שהאמין בו וחובר לכהניסטים", אמר לפיד.

בתגובה לדברים כתב שר החינוך, הרב רפי פרץ, כי לפיד עבר את הגבול: "אלירז פרץ הי"ד היה יקר לי מאוד, תלמיד וחבר. אלירז נפל על הגנת המולדת. ‏כואב לי מאוד שמערכת הבחירות גרמה ליאיר לפיד לבזות את קודש הקודשים של ישראל-חללי צה"ל". 

שר החינוך הוסיף: "‏יאיר, אל תיגע ביקרים לנו מכל שאינם איתנו, גם ליריבות פוליטית יש גבול. מצופה שהרמטכ״לים לשעבר בסביבתך יגנו את דבריך".

בתגובה תקף לפיד את פרץ, וכתב בטוויטר כי פרץ הוא זה שביזה את חללי צה"ל: "רפי פרץ - מי שמבזה את חללי צה״ל קדושי ישראל זה אתה בציוץ המכוער הזה. מציע שתקשיב לשידור שבו דיברתי עליהם בכבוד ובאהבה בתשובה לשאלה שנשאלתי. בקיצור, כנראה שאי אפשר לצפות לכלום ממי שחבר לחסידי ברוך גולדשטיין וביזה את כל הציונות הדתית המופלאה".