אשל לבן גביר: "נתניהו היה שמח שבנט יהיה זה שלא יעבור את אחוז החסימה"

מקורבו של ראש הממשלה אמר ליו"ר עוצמה יהודית כי ראש הממשלה היה שמח לו בן גביר היה עובר את אחוז החסימה ובנט היה נשאר בחוץ. בתגובה לפרסום, אשל תוקף את בן גביר

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/20 20:47 כג בשבט התשפ

אשל לבן גביר: "נתניהו היה שמח שבנט יהיה זה שלא יעבור את אחוז החסימה"
נתן אשל. ההדלפות נמשכות, צילום: נעם מוסקוביץ', פלאש 90

לאחר שדיווחנו מוקדם יותר כי שליחו של ראש הממשלה נתן אשל, טען כי יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר אמר לו שירוץ עד הסוף גם אם הדבר יביא לשריפת קולות, מגיעים פרטים נוספים מאשל. על פי שיחה שנחשפה בין השניים ופורסמה בחדשות 12, מקורבו של ראש הממשלה אומר ליו"ר עוצמה יהודית כי נתניהו היה שמח אם המצב בינו לבין בנט היה הפוך, ובנט הוא זה שלא היה עובר את אחוז החסימה. 

בתגובה לדברים אומר הערב יו"ר ימינה, נפתלי בנט: "לא נתקוף בתוך מחנה הימין. כל יום אני נשאל אולי 20 פעם מדוע איננו 'משיבים אש' לליכוד שתוקף אותנו. התשובה פשוטה: כי זה יפגע במחנה הלאומי ויקטין את סיכויינו להגיע ל61 מנדטים".בתגובה לפרסום דבריו, מגיב אשל ואומר: "בן גביר הורס את מחנה הימין ומעשיו מוכיחים את מה שאמר. גם אם ישאל היום אם יפרוש כשידע בוודאות שלא עובר יענה שלא. הגרוע יותר מזה שהוא אמר ואומר שהוא גם יעשה זאת בעוד 13 יום".

נזכיר, כי מוקדם יותר דיווחנו על שיחה שהתקיימה בין אשל לבן גביר, כשהראשון שואל האם בן גביר מתכוון לפרוש, זאת על רקע הסקרים האחרונים המנבאים לו כישלון. בן גביר השיב לאשל כי גם אם יפסיד הוא מתכוון לרוץ עד הסוף. הדברים של בן גביר עוררו כעס, שכן בשבועות האחרונים הוא עובר מסע לחצים כדי לפרוש ולא לבזבז קולות לימין, על פי שיחתו עם אשל, ניתן להבין כי הדבר איננו מפריע לו.