נתן אשל: "בן גביר אמר שירוץ גם אם ישרוף קולות"

מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו טוען כי בשיחה סגורה עם יו"ר עוצמה יהודית, הוא שאל אותו האם בכוונתו לרוץ גם אם הדבר יבזבז קולות, וזה ענה לו שכן. בן גביר: "מנסים לפגוע בעוצמה, זה סילוף של הדברים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/20 17:25 כג בשבט התשפ

נתן אשל: "בן גביר אמר שירוץ גם אם ישרוף קולות"
בן גביר. טוען לסילוף השיחה, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

נתן אשל, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו טוען: "בן גביר אמר לי שירוץ גם אם ישרוף קולות", כך מחשיפה שהתנהלה בין השניים בחדשות 12. אשל טוען כי שאל את יו"ר עוצמה יהודית האם בכוונתו לרוץ לכנסת עד הסוף, חרף הסקרים המנבאים לו כישלון וזה ענה לו "כן, אני רץ עד הסוף"

הדברים של אשל מגיעים על רקע ימים לחוצים במיוחד עבור בן גביר, שחווה מסע של לחצים מצד מפלגות הימין הקוראות לו לפרוש מהמירוץ בכדי למנוע בזבוב קולות. ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס גם לעניין לפני כמה ימים ואמר: "הצבעה לבן גביר זה בזבוז קולות לימין. מדובר בעשרות אלפי קולות שיזרקו פעם נוספת לפח".

בן גביר עצמו הכחיש בתוקף את הדברים ואמר: "למרבה הצער בליכוד ממשיכים במסע השקרים ועושים הכל כדי לפגוע בעוצמה יהודית ולשתות את קולותיה והפעם הם גם מסלפים מתוך שיחה סגורה שנערכה ביני לבין אשל. חבל שבליכוד לא מפנימים שהדרך היחידה למנוע בחירות רביעיות היא ארבעת המנדטים של עוצמה יהודית, ורק איתנו יהיה רוב של 61 לממשלת ימין"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן