יאיר נתניהו: "איזה ליברלי יצביע לסמוטריץ'?"

בנו של ראש הממשלה התייחס לדיווחים לפיהם סמוטריץ' לא מתכוון לחבור לרשימה של הרב רפי ובן גביר: "ממשלת השמאל- ערבים שתשמיד את מדינת ישראל תהיה רשומה על שמו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/12/19 15:26 ב בטבת התשפ

יאיר נתניהו: "איזה ליברלי יצביע לסמוטריץ'?"
מרכיב ממשלה. יאיר נתניהו, צילום: פלאש 90

בנו של ראש הממשלה,יאיר נתניהו, תקף את הסרבנות של יו"ר האיחוד הלאומי, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' להצטרך לרשימה של הרב פרץ ובן גביר.

"אשכרה ממשלת השמאל- ערבים שתשמיד את מדינת ישראל תהיה רשומה על שמו (של סמוטריץ'). ממש הגיוני מפלגה חרדלית של בן גביר ופרץ, ומפלגה גישה שהיא עלאק ליברלית עם סמוטריץ?! איזה ליברלי חילוני שהצביע פעם קודמת ליברמן כי הוא "מערכת מדינת הלכה" יצביע למפלגה של סמוטריץ, בנט ושקד ?!", צייץ יאיר נתניהו בחשבון הטוויטר שלו. 

כזכור לפני עשרה ימים חתמו הבית היהודי ועוצמה יהודית על הסכם ריצה משותף במסגרתו השאירו פרץ ובן גביר את המקומות השני, הרביעי והשמיני לאיחוד הלאומי, אולם מעבר לזה לא נתנו להם דבר. 

מרגע חתימת ההסכם ישנו נתק מוחלט בין הצדדים וסמוטריץ' שוקל את צעדיו בין היתר, חבירה לימין החדש, אולם לפי שעה לא הושגה שום התקדמות.  

בתגובה לציוץ של נתניהו כתב יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר: "יאיר היקר, אני רוצה להאמין ששיקולי טובת ארץ ישראל ושלטון הימין יגברו על שיקולי האגו. מהיכרותי עם בצלאל הוא אידיאליסט ומתמצא במפה הפוליטית, ואני מעריך שבסופו של דבר הוא יעשה את המהלך הנכון, יחבור אלינו ויחד נציל את ממשלת הימין ואת ארץ ישראל".