יוסי דגן למתפקדיו: חופש הצבעה בפריימריז בליכוד

ראש מועצת שומרון, הנחשב לאחד מגדולי הפוקדים בליכוד, הודיע למתפקדיו כי לא יתמוך פומבית באחד המועמדים, וקורא לכל אחד מהמתפקדים "להצביע לפי נטיית ליבו, לפי השיקולים של ערכי התנועה ויישוב הארץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/12/19 12:51 כה בכסלו התשפ

יוסי דגן למתפקדיו: חופש הצבעה בפריימריז בליכוד
יוסי דגן, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, הנחשב לאחד מגדולי הפוקדים בליכוד, אשר אלפי מתפקדים במפלגה הגיעו דרכו, הודיע היום (ב'), יחד עם חבריו לקבוצת 'ראשי ההתיישבות בליכוד', כי אינו קורא להצביע עבור מועמד מסוים בפריימריז של התנועה, שיתקיימו ביום חמישי, אלא שכל אחד יצביע "יצביע לפי נטיית ליבו, לפי השיקולים של ערכי התנועה ויישוב הארץ", כלשונו.

במכתב שהפיצו בקבוצה למתפקדים כתב דגן: "לאחר שפנו אליי רבים מחברי בהתיישבות, בשבועיים האחרונים נפגשתי - יחד עם חברי ושותפי להנהלת הקבוצה יוני הישראלי ויעקב וינברגר - עם ראשי רשויות, שרים, ח"כים ובכירי התנועה, וכן עם ראש הממשלה המוערך והאהוב מר בנימין נתניהו - ועם חברנו היקר, המוערך, הראוי והרציני בפעולותיו השר לשעבר ח"כ גדעון סער.

"אני מבקש לחדד שוב את המלצתנו:

1."הליכוד שלי - קבוצת ההתיישבות בליכוד", מטרתה העליונה והיחידה היא לקדם את תנופת הפיתוח והבניה בארצנו בתקופה היסטורית זו.
2.עם ההחלטה לצאת לבחירות, היה זה ראוי ביותר לקיים פריימריז לראשות התנועה, כיאה למפלגה הגדולה הדמוקרטית היחידה היום בכנסת .
3. אנו שמחים כי עמדתנו העקרונית, בקשתנו ובקשת רבים נוספים, נענתה ומתקיימים פריימריז מכובדים אשר מעוררים את הרוח בציבור הרחב באופן מרענן וטוב, שעושה חשק לציבור גדול, לצאת ולממש את זכותו הדמוקרטית ולהצביע בענק למפלגת הליכוד .
4.על הפריימריז להתנהל עד לסיומם באופן מכובד, כפי שראוי בין מנהיגים רציניים וראויים שטובת ארץ ישראל, מדינת ישראל ותנועת הליכוד אל מול עיניהם .
5. עמדתנו היא כי ההתיישבות תישאר מעל התחרות הפוליטית הפנים מפלגתית. 
ולכן עמדת הקבוצה היא - חופש הצבעה:
ראוי שכל חברה וחבר בקבוצתנו יצביע לפי נטיית ליבו, לפי השיקולים של ערכי התנועה ויישוב הארץ, וכמובן - לפי החתירה למטרה המרכזית: ניצחון בבחירות הבאות בעזרת ה'.
5. לאחר סיום הפריימריז נתאחד כולנו, כל חברי הליכוד, כאיש אחד למען ניצחון בבחירות לטובת העם והארץ".