בימים הקרובים - ההחלטה על בחירת הרשימה בציונות הדתית

מנכ"ל הבית היהודי הודיע כי המפלגה נערכת לחתימה על הסכם עם האיחוד הלאומי בקרוב, וכי בימים הקרובים תוכרע דרך בחירת הרשימה לכנסת: "בראש ובראשונה עם האיחוד הלאומי, ולאחר מכן עם גורמים נוספים"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 12/12/19 14:16 יד בכסלו התשפ

בימים הקרובים - ההחלטה על בחירת הרשימה בציונות הדתית
מנכ"ל הבית היהודי אורבך, צילום: דוברות הבית היהודי

בחירות שלישיות בציונות הדתית. על רקע הקריאות החוזרות ונשנות בשבועות האחרונים לאחדות בציונות הדתית ולקיום פריימריז כוללים, מנכ"ל הבית היהודי, ניר אורבך, הודיע היום לחברי מפלגתו על ההיערכות לקראת הבחירות, והמגעים לאיחוד המפלגות בציונות הדתית.

אורבך כתב כי "אתמול נפל דבר בישראל. מערכת בחירות ארצית בפעם השלישית תוך שנה", לדבריו, אנו ערוכים מבחינה לוגיסטית, ונערכים כעת להאצת חתימה על הסכמים עם גורמים נוספים. בראש ובראשונה ובהקדם האפשרי עם אחינו מהאיחוד הלאומי ולאחר מכן נפנה לחבירות נוספות".

על ההיערכות לבחירת הרשימה לכנסת כתב אורבך: "בימים הקרובים נגבש באמצעות המוסדות המוסמכים את ההצעה לדרך בחירת הרשימה ונכנס את המרכז כדי להחליט ולאשר".

מנכ"ל הבית היהודי התייחס גם להצהרתו של מוטי יוגב הבוקר על שם המפלגה החדשה, וכתב כי השם ייבחר בהחלטה משותפת: "במקביל למו"מ על הריצה המשותפת אנו פועלים להאצת המיזוג עם האיחוד הלאומי ונעזרים בח"כ מוטי יוגב שנרתם למהלך. את ההסכם שיכלול גם את שם המפלגה, נגבש ביחד עם שותפינו באיחוד הלאומי ונצא לתקשורת ולציבור בהודעה מסודרת ומוסכמת".

הוא סיים בברכת הצלחה: "אנו עומדים כעת בפני אתגר לא פשוט לציונות הדתית ולבית היהודי וסומכים עליכם שכמו תמיד תהיו איתנו ביחד במסע הזה. ובעז"ה ביחד נעשה ונצליח".