גדעון סער: "לא רואה סיכוי שנתניהו יצליח להרכיב ממשלה"

חבר הכנסת גדעון סער אומר כי הוא לא רואה מצב בו נתניהו יצליח להרכיב ממשלה גם בבחירות הבאות, ושלח עקיצה לתקשורת: "הלוואי והיתה לי תקשורת מלטפת כמו שיש לראש הממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/12/19 10:22 יד בכסלו התשפ

גדעון סער: "לא רואה סיכוי שנתניהו יצליח להרכיב ממשלה"
ח"כ גדעון סער, צילום: תומר נויברג, פלאש 90

ח"כ גדעון סער, שעתיד להתמודד מול ראש הממשלה נתניהו בפריימריז על ראשות הליכוד, התראיין הבוקר (ה') לכאן 11 ואמר כי איננו רואה שום סיכוי ריאלי שנתניהו יצליח להרכיב ממשלה גם בבחירות הבאות. סער הוסיף עקיצה לתקשורת ואמר: "הלוואי והיתה לי תקשורת מלטפת כמו שיש לראש הממשלה. אני לא מכיר פוליטיקאי נוסף בישראל שהתקשורת מהדהדת את המסרים שלו כמו נתניהו. הכל כדי ליצור מצב שיש רק אופציה אחת".

מוקדם יותר פורסם כי סער מינה את חבר הכנסת יואב קיש לראש מטה הבחירות שלו. קיש, יחד עם חברת הכנסת מיכל שיר, הם היחידים מהמפלגה עד כה שהודיעו על תמיכה בסער לקראת הפריימריז. קיש הסביר את הבחירה ללכת נגד נתניהו, כשאמר כי הוא סומך על גדעון סער שיידע להוביל את המחנה הלאומי במדינת ישראל, ובכך "להציל את המדינה ממשלת שמאל" כלשונו".

במקביל, השר אופיר אקוניס הודיע מוקדם יותר כי בכוונתו לתמוך בנתניהו. אקוניס אמר: "אני תומך בנתניהו ואני לא כופר בזכותו הלגיטימית של סער  להתמודד. אם הציבור שהוא הריבון, יכריע בפתק הבוחר שעל נתניהו יש להטיל את הרכבת הממשלה  - כך יהיה". אקוניס מצטרף אל ח"כ ציפי חוטובלי שהודיעה אמש גם היא כי תתמוך בנתניהו.