אדלשטיין מגיב לשמועות: "הדרך היחידה למנוע את הבחירות, היא באמצעות ממשלת אחדות עם רוטציה בין נתניהו לגנץ"

לאחר שנחשפה היוזמה של ח"כ בר לב להקמת ממשלה בראשות יו"ר הכנסת, אדלשטיין מסביר כי הוא לא יחתור תחת נתניהו: "אני עושה בשבועות האחרונים מאמץ עילאי למנוע בחירות, ומנסה לתווך בין כל הצדדים במערכת הפוליטית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/19 19:14 ט בכסלו התשפ

אדלשטיין מגיב לשמועות: "הדרך היחידה למנוע את הבחירות, היא באמצעות ממשלת אחדות עם רוטציה בין נתניהו לגנץ"
במקום הראשון. אדלשטיין בנאומו, צילום: דוברות הכנסת

לשכת יו"ר הכנסת מיהרו להגיב ליוזמה של ח"כ עומר בר לב (העבודה) ושללו את האפשרות כי יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ירכיב ממשלה בראשות. 

ח"כ בר לב  השתתף היום (שבת) באירוע "שבתרבות" והודיע כי הוא מנסה להוביל מהלך ולאסוף 61 חתימות  ליו"ר הכנסת אדלשטיין במטרה להמליץ עליו בפני הנשיא להרכיב את הממשלה: "אני מנסה לעשות מהלך, להביא 60 חתימות שימליצו בפני הנשיא להטיל על יולי אדלשטיין להרכיב את הממשלה", אמר בר-לב והוסיף: "בגלל שהוא יו"ר הכנסת, אני לא נכנס למאבק הפנימי בליכוד. אני מאוד מקווה ומאמין שאם הנשיא יטיל עליו את זה, הוא יבחר את הבחירה הנכונה".

מלשכתו של אדלשטיין נמסר כי: "יו"ר הכנסת אדלשטיין עושה בשבועות האחרונים מאמץ עילאי למנוע בחירות, ומנסה לתווך בין כל הצדדים במערכת הפוליטית, כפי שמכירים זאת מקרוב כל ראשי המפלגות. הדרך היחידה למנוע את הבחירות המיותרות והיקרות הללו היא באמצעות ממשלת אחדות עם רוטציה בין נתניהו לגנץ. נותרו ארבעה ימים כדי להתעשת ולעשות את הדבר הנכון היחיד למען מדינת ישראל ואזרחיה".

במקביל, שר הביטחון בנט צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי גם הא ינסה למנוע בחירות שלישיות: "‏מערכת בחירות פעם שלישית בעת הזו תביא, ככל הנראה, להחמצת הזדמנות מדינית וביטחונית בלתי-חוזרת למדינת ישראל. בארבע היממות שנותרו, עלינו, כל משרתי הציבור האחראיים בישראל, לעשות הכל להקים ממשלה ולמנוע בחירות אלו. כך אעשה,.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן