פרופ' אומן עתר נגד בן גביר: פרסם הודעה שקרית בשמי

פרופסור אומן עתר לועדת הבחירות נגד איתמר בן גביר :"הטעיית בוחרים בעיצומו של יום הבחירות והשפעה בצורה שקרית על הצבעתם, עלולה להוות הפרעה לבחירות כהגדרתה בחוק הבחירות לכנסת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/09/19 16:42 יז באלול התשעט

פרופ' אומן עתר  נגד בן גביר: פרסם הודעה שקרית בשמי
פרופסור אומן, צילום: ויקפדיה,ישיבת מרכז הרב cc-by-sa

חתן פרס נובל הפרופסור ישראל אומן עתר לועדת הבחירות נגד "עוצמה יהודית" והעומד בראשה, איתמר בן גביר, בטענה שהפיצו הודעה כוזבת בשמו, ולפיה אמר,כביכול, שהמפלגה עוברת את אחוז החסימה.
פרופ' אומן המיוצג על ידי עו"ד שמחה רוטמן ממשרד עו"ד רוטמן - לב מציין כי בהודעה שהפיצה עוצמה אף נכתב שהוא קורא להצביע למפלגה כדי לסייע לה לעבור את אחוז החסימה, כביכול.

בעתירה נכתב כי "הטעיית בוחרים בעיצומו של יום הבחירות והשפעה בצורה שקרית על הצבעתם, עלולה להוות הפרעה לבחירות כהגדרתה בחוק הבחירות לכנסת".


להורדת הקובץ

"כב' היו"ר יתבקש לעשות שימוש בסמכותו על פי חוק הבחירות ולהורות למשיבים לחדול מכל תעמולה העושה שימוש בשמו של העותר ומציגה אותו כתומך בהם באופן שקרי. מן הדין ומן הצדק להיעתר לעתירה זו, המוגשת בדחיפות מירבית כדי לצמצם את ההשפעה השקרית של התעמולה הלא הוגנת שמבצעים המשיבים או מי מטעמם" נכתב בעתירה.

עוד נכתב בעתירה: "הצגתו של העותר בהצבעה למפלגת עוצמה יהודית, בניגוד מוחלט לאמירתו המפורשת להצביע ימינה, מלבד השקר המוחלט הטמון בה, מהווה תעמולה המהווה הפרעה בלתי הוגנת".

יו"ר הועדה מלצר הגיב וחייב את איתמר בן גביר להשיב לעתירת פרופ' אומן עד השעה 17:00

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן