הרב פרץ משיב לניצן הורביץ: "סימנת את הציונות הדתית"

לאחר שהשתלח ברבנים וכינה את הרב פרץ בובה, יו"ר הבית היהודי יוצא בהתקפה חסרת תקדים נגד יו"ר המחנה הדמוקרטי: "אתה פריבילג ומתנשא שרק מפיץ שנאה נגד כל מה שקשור ביהדות ובמסורת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/19 18:09 כז באב התשעט

הרב פרץ משיב לניצן הורביץ: "סימנת את הציונות הדתית"
שר החינוך הרב רפי פרץ, צילום: גילי יערי, פלאש 90

אחרי שיו"ר המחנה הדמוקרטי, ניצן הורוביץ תקף את רבני הציונות הדתית, הרב סדן והרב אליהו, עכשיו הוא עובר לתקוף את שר החינוך הרב רפי פרץ. יו"ר הבית היהודי לא נשאר חייב ומיהר לתקוף בחזרה: "אם היית עושה חצי ממה שאני עשיתי עבור מדינת ישראל הייתה לך הזכות לדבר"

"כשאתה הגשת תכניות ברדיו אני חילצתי פצועים מסולטן יעקב ומכביש ביירות-דמשק. אתה פריבילג ומתנשא שרק מפיץ שנאה נגד כל מה שקשור ביהדות ובמסורת. סימנת את הציונות הדתית, אנשים שתורמים ומסורים לעם ולמדינה רק כדי לקושש עוד קולות לשמאל הפוסט-ציוני, ענה שר החינוך  להשתלחויות של יו"ר המנה הדמוקרטי. 

הרב פרץ הוסיף: "אנחנו נמשיך עם האמת שלנו וככה, כמו בפעמים הקודמות, גם ננצח. אתה תמשיך לרטון ואנחנו נמשיך לעשות".

מוקדם יותר הבוקר (ד') תקף ניצן הורביץ את פרץ לאחר שפורסמו נתוני ה-OECD  ב"דה מארקר", שהראו שתלמידי ישראל לומדים לימודים דתיים פי שלוש מבכל מדינה: "לשר החינוך הזמני זה לא משנה שהתלמידים נכשלים במדעים, במתמטיקה ובהבנת הנקרא". 

הורביץ הוסיף: "ככה נראה שר חינוך זמני שהוא בובה. שחושב, ופועל, על פי תכתיבים של רבנים קיצוניים, בדיוק כמו ה"רב" שמואל אליהו, שאמר על החילוניים שצריך ״לטחון להם את הראש, להחזיר להם את הילדים בתשובה. רפי פרץ כבר פותח שנת לימודים אחת. אם אנחנו לא נתעורר, הוא יפתח עוד שנת לימודים, ועוד אחת, ויכניס עוד ועוד כפייה לבתי הספר".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן