נתניהו באפרת: "אף יישוב ואף מתיישב לא ייעקר, מה שנבנה פה יישאר לנצח"

ראש הממשלה הגיע לסיור במועצה המקומית שבגוש עציון, חנך טיילת במקום והתחייב להמשיך ולפתח את היישוב: "אני מחוייב לזה". פלסטינים במקום ביקשו להיפגש עימו

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 31/07/19 10:45 כח בתמוז התשעט

נתניהו באפרת: "אף יישוב ואף מתיישב לא ייעקר, מה שנבנה פה יישאר לנצח"
נתניהו עם הרב שלמה ריסקין, צילום: דודי אביטן, דובר מועצת אפרת

ראש הממשלה נתניהו סייר הבוקר במועצה המקומית אפרת, והתחייב לשמור על ההתיישבות ביהודה ושומרון. לדברי נתניהו: "אף יישוב ואף מתיישב לא ייעקר, מה שנבנה פה יישאר לנצח".

במהלך ביקורו של ראש הממשלה, פלסטינים תושבי הסביבה שלחו הודעות לראש מועצת אפרת, עודד רביבי, וכתבו לו: "אנחנו רוצים לפגוש את נתניהו, אנחנו מכירים אותו, שיצליח בממשלה. רוצים ממשלה שלו חזקה. לומר לו תודה רבה על העזרה שלך ושלו". 

ראש הממשלה הוסיף: "אני רואה כמה אפרת משגשגת, חייבים להבטיח רצף התיישבותי. חצבנו בסלע ועשינו את המנהרות כדי לחבר את ירושלים לגוש ואנחנו נמשיך לבצע רצף תחבורתי. אני מחוייב לזה. עמדנו מול לחצים גדולים מאוד. עמדנו מול חזית בינלאומית לא פשוטה"

נתניהו פנה לראש מועצת אפרת, עודד רביבי, ואמר: "מה שאתה בונה פה לא ייעקר. לא פה, ולא שם וגם לא בשום מקום! כל עוד אנחנו מחזיקים בהגה כי הכמיהה של יריבנו לפנות לעקור זה ההבדל ביננו. למה הם אומרים לא עשיתם כלום? כי עבורם יש רק דבר אחד, לא פינית לא עשית. ומה שהם רוצים לעשות זה לעקור. אנחנו חושבים ההפך".

נתניהו התייחס לבחירות ואמר כי "יש רק שתי אפשרויות, זה או אנחנו או הם. הציבור יחליט מי ינווט. הציבור צריך להחליט הדרך היחידה להבטיח זה להצביע למחל. לא להתםצל רק לליכוד אחד גדול ימנע ממשלת שמאל. רק ליכוד גדול יבטיח ארץ ישראל גדולה".