נתניהו ממשיך להפעיל לחץ לצירוף עוצמה יהודית לימין המאוחד

ראש הממשלה פנה לראשי המועצות האזוריות ביהודה ושומרון על מנת להפעיל לחץ לצירוף עוצמה יהודית לרשימת הימין המאוחד. שלמה נאמן ויוחאי דמרי כבר נענו לאתגר ואמרו: "אנחנו לקראת סגירת הרשימות וזהו צו השעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/19 15:31 כז בתמוז התשעט

נתניהו ממשיך להפעיל לחץ לצירוף עוצמה יהודית לימין המאוחד
ראש הממשלה נתניהו, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך לנסות להשפיע על רשימת הימין המאוחד. נתניהו פנה היום (ג') לראשי מועצות ביהודה ושומרון המשתייכים לליכוד, וביקש מהם לפרסם קריאה לצירוף מפלגת עוצמה יהודית, בראשות איתמר בן גביר, לרשימת הימין המאוחד בראשות איילת שקד.

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, התייחס לדברים ואמר: "אני מברך על תחילת הדרך של האיחוד בימין אך המשימה לא הושלמה. אנחנו לקראת סגירת הרשימות וזהו צו השעה. חייבים להשלים את האיחודים גם עם עוצמה יהודית בכדי לא לאבד את שלטון הימין. האחדות היא לא רק אמונה וערך היא כורח המציאות. אין כל אפשרות אחרת. אני פונה למנהיגי כל מפלגות הימין הניחו בצד כל שיקול אחר ותתעסקו אך ורק בנצחון המחנה. פעמיים אוסלו הספיק לנו".

מנוף לחץ או בדרך לריצה עצמאית? ראשי עוצמה יהודית

נתניהו מנסה להפעיל לחץ לטובתם | ראשי עוצמה יהודיתצילום: פלאש 90

ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי, התייחס אף הוא לאיחודים במפלגות הימין ובאותה נימה אמר כי: "כבר זרקנו מספיק מנדטים בבחירות הקודמות, קורא לכולם לקחת אחריות. אנחנו נמצאים בנקודת זמן קריטית ביותר, שהשמאל מתאחד והערבים מתאחדים. אסור לנו להשאיר מנדטים על הרצפה".