סמוטריץ' שולל את השמועות על משרד התחבורה: "לא היה ולא נברא"

יו"ר האיחוד הלאומי יוצא נגד דיווחים לפיהם הסכים להתמנות לשר התחבורה במו"מ הקואליציוני מול הליכוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/19 18:42 ב בסיון התשעט

סמוטריץ' שולל את השמועות על משרד התחבורה: "לא היה ולא נברא"
סמוטריץ', צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ח"כ סמוטריץ, יו"ר האיחוד הלאומי, מנסה להדוף את השמועות ומודיע כי מעולם לא הסכים לקבל לידיו את תיק התחבורה במו"מ הקואליציוני, אך הערכות בליכוד הן כי נתניהו ימנה את סמוטריץ' לשר התחבורה בממשלת המעבר כבר בימים הקרובים, כך על פי דיווח של כאן.  

יו"ר האיחוד הלאומי חזר ואמר על כל במה אפשרית כי הוא חפץ להיכנס לעליה של שרת המשפטים שקד, ולקבל את משרד המשפטים. אך, על פי דיווח של כאן, נאמר כי סמוטריץ' הסכים להתמנות לשר התחבורה. סמוטריץ' מהיר להגיב, וצייץ בטוויטר: "לא היה ולא נברא". סמוטריץ' הוסיף עקיצה: "שה"בכירים" בליכוד יגדלו אומץ לשקר לפחות בשמם".

עוד דווח כי הערכה בליכוד היא שהרב רפי פרץ יכנס למשרד החינוך. המינוי של פרץ נטול בעיות לעומת מינוי של סמוטריץ שרבים מתנגדים למינוי לאור הדברים שאמר מעל בימת ישיבת 'מרכז הרב' בסיום חגיגות יום ירושלים, בהן הודיע כי הוא שואף לכונן בישראל מדינת הלכה. 

המועמדים המובלים לתפקיד שר המשפטים הם השר זאב אלקין, וכך יוכל נתניהו לרצות את הצינות הדתית, לבין ח"כ אמיר אוחנה, וכך יוכל ראש הממשלה לרצות את המגזר החילוני החושש על המשך אופייה הדמוקרטי של המדינה בעקבות אמירתו של סמוטריץ'.