בן גביר: "הפעם נקבל את המקומות הראויים לנו"

האם הבית היהודי יפרד מעוצמה יהודית? איתמר בן גביר: "הרב רפי אמר בקולו  שאם לא עוצמה יהודית הם לא היו נכנסים לכנסת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/19 09:10 כח באייר התשעט

בן גביר: "הפעם נקבל את המקומות הראויים לנו"
סמוטריץ בן גביר והרב פרץ, צילום: יחצ

עו"ד איתמר בן גביר הגיב הבוקר בתוכניתו של שרון גל  לידיעה לפיה גורמים בבית היהודי שוקלים להיפרד מעוצמה יהודית. לדברי עו"ד בן גביר:"אנחנו לא מתרגשים, ישנתי טוב הלילה. ראיתי את הספין שמנסים לעשות גורמים במפד"ל הישנה, לא בטוח שזה הרב רפי פרץ שהעוזר שלו שלח לי הודעה אישית שהם לא קשורים לפרסומים והרב רפי אמר בקולו  שאם לא עוצמה יהודית הם לא היו נכנסים לכנסת"

לדברי עורך הדין :"  אני מעריך שמי שאחראי לספין אלה  גורמים במפד"ל הישנה ואולם גם אם אכן מישהו מסביבת הרב רפי פרץ עומד מאחורי הדבר הזה  הסקר הכי טוב היה בבחירות האחרונות. מבדיקת קלפיות שעשינו גם עם אנשי מקצוע עוצמה יהודית הביאה יותר משבעים אלף קולות. כל מקום שבו הייתה  "יחד" חזקה גם עוצמה הייתה חזקה, לעומת הרבה מאוד מקומות שבפעם הקודמת הצביעו לבית היהודי והפעם לימין החדש- המסקנה לטעמי ברורה". 

בדבריו הדגיש בן גביר כי :"אני בעד חיבורים. החיבור הקודם שעשינו הציל את ממשלת הימין, ואני בעד כמה שיותר חיבורים עם כמה שיותר גורמים, אולם הפעם עוצמה יהודית חייבת לקבל את הנציגות בכנסת לפיה הכוח שלה. לא יכול להיות שהבאנו כל כך הרבה קולות והיינו צריכים להתפלל שחוק נורווגי יעבור, זה לא הגיוני ולא רציני" 

איש עוצמה נשאל גם על בצלאל סמוטריץ ואיילת שקד ועל השאלה מי מתאים מביניהם לעמוד בראש איחוד מפלגות הימין  ואמר כי:" אני מעריך את שניהם. החיבור שעשינו עם בצלאל היה חיבור מנצח והוכיח את עצמו, שיתפנו פעולה והצלחנו להביא הישג בבחירות האלה ובסופו של יום איחוד מפלגות הימין הייתה המפלגה היחידה שנכנסה לכנסת ישראל לעומת אחרים שהיו יותר גדולים וחזקים ונפלו , אולם אני גם מעריך את איילת שקד, זה לא סוד שאני בקשר  איתה בשנים האחרונות, חושב שהיא עשתה עבודה טובה, יש בנינו מחלוקות אידאילוגיות אבל בסופו של יום היא דמות מעורכת  ואני סבור שצריך לכלול חיבור גם איתה"