סמוטריץ' מיישר קו עם בן גביר: "לעודד הגירה מרצון של האוכלוסייה בעזה"

שר האוצר דיבר בפתח ישיבת סיעתו ודרש "שליטה מבצעית מלאה של צה"ל בכל רצועת עזה למשך הרבה שנים". בהמשך הוא קרא לעודד הגירה מרצון של האוכלוסייה תומכת החמאס מעזה: "יש לנו יעדים מדיניים ברורים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/24 14:33 י באדר א'

סמוטריץ' מיישר קו עם בן גביר: "לעודד הגירה מרצון של האוכלוסייה בעזה"
שר האוצר סמוטריץ', דורש לקבל את המידע על אונר"א, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' דיבר היום (ב') בפתח ישיבת סיעתו ואמר כי הוא חושב שיש לעודד הגירה מרצון של תושבי רצועת עזה. "לעודד הגירה מרצון של האוכלוסייה תומכת החמאס מעזה כדי שיהיו בה פחות אנטישמים שונאי ישראל שקמים כל בוקר בתאוות רצח של כל יהודי זה יעד מדיני שיצור מציאות אחרת בשטח" אמר.

עוד הוסיף: "יש לנו יעדים מדיניים ברורים, הם שונים לחלוטין מהקונספציה המדינית והביטחונית שהוביל השמאל מאז הסכמי אוסלו הארורים והם אמורים לקדם את הציונות, לחזק את ההתיישבות ולבצר את הביטחון של מדינת ישראל".

"ישראל תפעל באופן חד צדדי לביטול הסכמי אוסלו"

סמוטריץ' התייחס גם לצעדים חד צדדיים שעלולות להציג מדינות העולם ואמר: "אני קורא לראש הממשלה נתניהו להודיע מפורשות כי צעדים חד צדדיים יענו בצעדים חד צדדים, מול כל צעד חד צדדי שינקטו כנגד מדינת ישראל, ישראל תפעל באופן חד צדדי לביטול הסכמי אוסלו, להפסקה מוחלטת ומיידית של כל הכספים המועברים לרשות הפלסטינית, ולפירוק מלא של הרשות הפלסטינית".