התמונות של חגית משה הושחתו - כך היא הגיבה

סגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה השיק קמפיין חדש לקראת הבחירות המוניציפליות אבל אלמוני השחית את התמונות שנתלו בעיר, "אף אחד לא יעצור אותי"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 10/08/23 12:29 כג באב התשפג

התמונות של חגית משה הושחתו - כך היא הגיבה
חגית משה, צילום: דוברות

לקראת הבחירות המוניציפליות, סגנית ראש עיריית ירושלים, חגית משה, השיקה קמפיין חדש בתקווה לשחזר את ההישג של הבחירות הקודמות, משה תתמודד בראש הרשימה המאוחדת של הציונות הדתית והבית היהודי ותלתה תמונות שלה ברחבי העיר. אבל אלמוני השחית את התמונות של משה.

סגנית ראש העיר לא התרגשה והגיבה לתקרית בחשבון הפייסבוק שלה, "הלילה השחיתו שלטי קמפיין שלי בשכונות ברחבי העיר. אני לא מתרגשת מאנשי שוליים שמנסים לקעקע את הצביון הירושלמי של חיים ביחד. נשות ירושלים שותפות מלאות בבניין העיר וחזקות יותר מכמה חוליגנים חשוכים שמחללים שם שמים. ירושלים היא החיים שלי, ואף אחד לא יעצור אותי מלהמשיך ולהוביל קו של קירוב לבבות".

רשמי: חגית משה מצטרפת לציונות הדתית

נזכיר כי לפני שבוע בדיוק יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ ויו"ר הבית היהודי חגית משה, חתמו על הסכם איחוד מפלגות, חתימה שהפכה את ההסכם לרשמי. במעמד חתימת ההסכם, אליו הגיעו חברי הנשיאות ומזכירות הבית היהודי, אמרו שר האוצר סמוטריץ' וסגנית ראש עיריית ירושלים משה כי "הימים האחרונים וסבב מערכות הבחירות האחרונות הוכיחו לנו כי כוחנו רק באחדותנו, לאחר שנים רבות שהציבור הדתי לאומי היה מפוצל לרסיסי מפלגות הגיעה העת לאחדות היסטורית רחבה, אמיצה וחזקה שתחדש ימינו כקדם. הבית הפוליטי הרחב לבני הציונות הדתית יניף בגאון את דגלי ארץ ישראל, עם ישראל ותורת ישראל בציבוריות הישראלית".