פרסום ראשון חבר ועדת חוץ וביטחון ניסים ואטורי שכר דירה בירושלים למקרה שתפרוץ מלחמה בצפון

חבר הכנסת ניסים ואטורי מהליכוד, חבר בוועדת חוץ וביטחון של הכנסת החל לאחרונה לשכור דירה גדולה עם ממ"ד בירושלים. בשיחה עם חדשות כיפה הוא אומר כי הוא שכר דירה גדולה על מנת שיוכל לעבור אליה עם הילדים במקרה ותפרוץ מלחמה בצפון

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 19/07/23 18:36 א באב התשפג

חבר ועדת חוץ וביטחון ניסים ואטורי שכר דירה בירושלים למקרה שתפרוץ מלחמה בצפון
ניסים ואטורי, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

חבר ועדת חוץ וביטחון, חבר הכנסת ניסים ואטורי מהליכוד, שחשוף למידע מודיעני ומקבל סקירות בטחוניות יחד עם יתר חברי הוועדה המסווגת החל לאחרונה לשכור דירה בת ארבע חדרים בירושלים, הסיבה למהלך מפתיעה מאוד. 

הסיבה להחלטה של ניסים ואטורי

בשיחה עם חדשות כיפה אמר ואטורי כי ההחלטה לשכור דירה גדולה ולא דירה קטנה שתשמש רק אותו בימים הארוכים בכנסת היא כדי שבמקרה ותפרוץ מלחמה בצפון מול ארגון הטרור חיזבאללה הוא יוכל לעבור יחד עם הילדים למקום בטוח יותר ורחוק מגבול הצפון. נזכיר כי כיום ואטורי גר באלוני הבשן שבצפון. 

רוב הדירה של ואטורי במימון הכנסת

נציין כי ישנה השתתפות בשכר דירה לחברי הכנסת הגרים הרחק מירושלים והוא עומד על סך 4,600 שקל לחודש, אבל ממידע שהגיע לידי כיפה ואטורי הוסיף כסף מכיסו על מנת לשכור דירה גדולה יותר שתוכל לאכלס גם את ילדיו במקרה הצורך. 

לוחמי חיזבאללה

לוחמי חיזבאללה - עימות מתקרב? צילום: shutterstock

נזכיר כי רק אתמול (ג') ​ועדת החוץ והביטחון, בראשות ח"כ יולי אדלשטיין, שמעה את סקירתו של הרמטכ"ל, רב אלוף הרצי הלוי. הרמטכ"ל התייחס לזירות הפעילות השונות של צה"ל, קרובות יותר ופחות, לרבות פעילות צה"ל בגבול לבנון, המבצעים האחרונים בעזה ויו"ש, ואף נגע בהיערכות צה"ל גם לסוגיות בתוך ישראל כפי שעלו מלקחי מבצע "שמר חומות".