מועמדת סרוגה חדשה לראשות העיר הוד השרון: "מסוגלת לאחד"

עדי פרילינג אנקורי מכריזה על התמודדותה לראשות העיר הוד השרון. אנקורי זוכה לתמיכה בקרב חלקים נרחבים בציבור הדתי, ומתחייבת לשמור על הסטטוס קוו: "ילדיי דור שישי באדמת הוד השרון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/23 12:37 ט בתמוז התשפג

מועמדת סרוגה חדשה לראשות העיר הוד השרון: "מסוגלת לאחד"
עדי פרילינג אנקורי | , צילום: איה הקטין

עדי פרילינג אנקורי, חברת מועצת העיר הוד השרון המכהנת גם כממונה על המועצה הדתית בנשר, מכריזה היום (ד') על התמודדותה לראשות העיר, כאשר לדבריה היא זוכה לתמיכה בקרב חלקים נרחבים בציבור הדתי, שמאמינים ביכולותיה להשכין דו קיום, שלום ושוויון. פרילינג אנקורי משיקה בימים אלה את קמפיין הבחירות שלה, שבמרכזו קידום מעמד הילד וחוק המצלמות, הנגשת החינוך לכול הזרמים, חיזוק מעמד העסקים הקטנים וטיפול יסודי בתחום הרווחה. המועמדת מתחייבת לשמור על הסטטוס קוו ולהעניק לכול ילדי העיר את החינוך שמתאים להם על פי דרכם ואמונתם.

"כאן נולדנו, כאן נולדו לי ילדיי"

פרילינג אנקורי בת ה-37, אם לשני ילדים בני שלוש ושש, היא נצר לדור מייסדי מגדיאל. "ילדיי הם דור שישי ברציפות למשפחה חקלאית הנטועה חזק באדמת הוד השרון. הם נולדו בבית שבו אני נולדתי וכך גם סבא של ומכאן החיבור הרגשי העמוק שלי לעירי היקרה מאוד ללבי. כאן נולדנו, כאן נולדו לי ילדיי".

בין יתר תפקידיה בהווה היא מכהנת כחברת מועצת העיר הוד השרון וכממונה על המועצה הדתית נשר, תפקיד אותה קיבלה משר הדתות לשעבר מתן כהנא. במקביל לעיסוקה ההתנדבותי למען תושבי העיר, סיימה פרילינג אנקורי תואר B.A במדעי ההתנהגות וניהול משאבי אנוש ותואר שני M.A בניהול סכסוכים וגישור בחוג למדיניות ציבורית באוניברסיטת תל אביב, וכן לאחרונה סיימה לימודי הוראה למחוננים. כמו כן בעלת תעודת מגשרת מוסמכת ודירקטורית מוסמכת.

מועמדת סרוגה. עדי פרילינג אנקורי |

מועמדת סרוגה. עדי פרילינג אנקורי | צילום: איה הקטין

בשנת 2018 זכתה באות ''המנחה של המדינה'', כהוקרה על עשייתה המקצועית עם בני הנוער, במסגרת תפקידה בעיריית רעננה. זאת ועוד, הקימה את עמותת "אנשים ומעשים טובים" אשר במסגרתה היא פועלת בהתנדבות בתחום הרווחה למען משפחות רבות בעיר ואף שימשה במשך שנים רבות תפקיד סגן יו''ר עמותת אלומה להנצחת והנחלת מורשת השואה והגבורה בישראל.