נתניהו יסכים? הדרישה החדשה של בן גביר

בעקבות המתיחות הבתחונית בדרום, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר דורש מנתניהו לכנס את הקבינט המדיני ביטחוני, שלא התכנס כבר תקופה ארוכה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 05/04/23 11:06 יד בניסן התשפג

נתניהו יסכים? הדרישה החדשה של בן גביר
בן גביר,, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מתיחות בדרום: לפחות 10 רקטות נורו הלילה והבוקר לעבר ישוביי עוטף עזה. בתגובה, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר דורש מנתניהו כבר הבוקר לכנס את הקבינט המדיני ביטחוני, שבאופן חריג ולמרות הפיגועים לא כונס בתקופה האחרונה. 

הדרישה של בן גביר: "תגובה רצינית"

בן גביר כתב בטוויטר: "ביקשתי הבוקר לכנס את הקבינט הביטחוני בעקבות האירועים הלילה. הממשלה שאני חבר בה צריכה להגיב בעוצמה לירי הרקטות מעזה, רקטות של חמאס מחייבות תגובה מעבר להפצצת דיונות ומקומות לא מאוישים. הגיע הזמן להוריד ראשים בעזה. אסור לחרוג ממשוואה שמחייבת תגובה רצינית על כל רקטה ורקטה"

גם יו"ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון לשעבר בני גנץ כתב הבוקר: "בוקר קשה בדרום הארץ. מחזק את תושבי העוטף ובטוח שצה"ל ידע להשיב את השקט בעוצמה, בנחישות ובפגיעה קשה בארגוני הטרור.  
זו עוד תזכורת שבמזרח התיכון לא עושים פוליטיקה מביטחון. מדינת ישראל לא יכולה להרשות לעצמה שר ביטחון על תנאי מול האתגרים שלפתחה. אני קורא לנתניהו להודיע הבוקר מיידית על השארת גלנט בתפקידו. בלי אבל ובלי אולי. פשוט, חד וחלק."

.