נתניהו במסר לאופוזיציה: "היעד שלנו זה להגיע להסכמות"

ברקע עצירת החקיקה ותחילת ההידברות בין הצדדים על פרטי הרפורמה המשפטית, מעביר ראש הממשלה מסר לאופוזיציה: "אנחנו בעיצומו של ויכוח חשוב, אנחנו נתגבר עליו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/23 15:09 ו בניסן התשפג

נתניהו במסר לאופוזיציה: "היעד שלנו זה להגיע להסכמות"
נתניהו, מסר לאופוזיציה, צילום: חיים צח /לע"מ

מסר לאופוזיציה: במשרד ראש הממשלה ערכו היום הרמת כוסית לרגל חג הפסח בהשתתפות אנשי המשרד וראש הממשלה. נתניהו ניצל את ההזדמנות כדי להעביר מסר ברקע אירועי הימים האחרונים ותחילת ההידברות בין הצדדים. 

נאום ראש הממשלה צילום: רועי אברהם /לע"מ

"אנחנו בעיצומו של ויכוח חשוב", אמר נתניהו בנאומו ושלח מסר לאופוזיציה, "אנחנו נתגבר עליו. אתם הולכים לחג הפסח, בערב הסדר תשבו עם המשפחות. אתם יכולים לריב קצת, לא יותר מדי, תגיעו להסכמות. זה היעד שלנו זה להגיע להסכמות, גם בתוככם, גם בתוכנו".

גנץ עם לפיד

גנץ עם לפיד, נתניהו מעביר מסר צילום: יונתן סינדל/פלאש90

מלווה אותנו כבר 3,500 שנים

נתניהו התייחס גם לשאר העניינים שעומדים על סדר היום של הממשלה ואמר: "אנחנו צריכים לבצר את ביטחוננו, כי האיומים נגדנו לא נפסקים אבל העוצמה שלנו הולכות וגוברת. אנחנו רוצים גם להרחיב את השלום עם שכננו, עשינו כאן דבר מדהים ואנחנו לא מפסיקים. יש לנו תכניות גדולות, עם הרוח, עם המעשה ועם האחדות הבסיסית שאסור לנו לשכוח אותה, כי היא מלווה אותנו כבר 3,500 שנים. הדרך מתמשכת כל הזמן ואנחנו נלך אליה יחד בהצלחה עם הצוות הייחודי הזה".

רון דרמר, בצוות המשא ומתן של הליכוד צילום: Miriam Alster/FLASH90

צוותי המשא ומתן של הצדדים 

בתוך כך, ראש הממשלה נתניהו, מינה את צוות המו"מ להידברות מטעם הליכוד והקואליציה. חברי הצוות: השר רון דרמר, מזכיר הממשלה יוסי פוקס וד"ר אביעד בקשי, ראש המחלקה המשפטית בפורום קהלת. מוקדם יותר הבוקר, מינה ראש האופוזיציה ויו"ר יש עתיד הודיע על חברות הכנסת אורנה ברביבאי וקארין אלהרר ומנכ"לית משרד ראש הממשלה, נעמה שולץ לנציגות של מפלגתו במשא ומתן.

כמו כן, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ החליט למנות את ח"כ גדעון סער, חבר הכנסת חילי טרופר, חברת הכנסת אורית פרקש-הכהן ועורך הדין רונן אביאני כצוות ההידברות שישלח מטעם הסיעה לבית הנשיא.