חשד: ניסיון דריסה נגד פעילי יש עתיד

צעירי יש עתיד יצאו הבוקר להפגין מחוץ לקמפוס באוניברסיטת בן גוריון ונהג התקרב אליהם בצורה מאיימת | לפיד: "אדם שמונע משכרון הכח והטירוף שמפמפמים בן גביר ויריב לוין"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 10/01/23 13:49 יז בטבת התשפג

חשד: ניסיון דריסה נגד פעילי יש עתיד
תיעוד ההפגנה, צילום: תומר וינר

כחלק משורת הפגנות של כנגד הממשלה, יצאו הבוקר עשרות סטודנטים מאוניברסיטת באר שבע להפגין מחוץ לקמפוס באוניברסיטת בן גוריון. במהלך ההפגנה, על פי החשד נהג רכב פרטי עלה במכוון על המדרכה וסיכן את חיי המפגינים וצעק לעברם. ברגעים אלו המקרה בבדיקת משטרת ישראל והנהג נעצר.

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד מסר: "ההסתה של הממשלה תגמר בדם. היום היא הגיעה להפגנת הסטודנטים שהוביל תא ״יש עתיד״ באוניברסיטת בן גוריון. ניסיון דריסה מסוכן של אדם שמונע משכרון הכח והטירוף שמפמפמים בן גביר ויריב לוין. בנס לא נפגע אף אחד. לא תצליחו לדרוס אותנו, לא תצליחו לדרוס את המדינה שאנחנו אוהבים".

תומר וינר, יו"ר צעירי יש עתיד: "ההסתה שמתחילה אצל נתניהו ובן גביר הגיעה היום לאוניברסיטת בן גוריון. לפני כמה רגעים, הייתי עד לניסיון דריסת מפגינים לאור יום שהפגינו נגד ההפיכה המשטרית של נתניהו וחבורתו. ממליץ לראש הממשלה ולשר לביטחון לאומי לגנות את ניסיון הרצח הנורא הזה. אבל גם הם לא יעצרו אותנו, אנחנו נמשיך לצאת לרחובות ולהפגין למען מדינת ישראל, למען דור העתיד".

במשטרת ישראל עדכנו לפני זמן קצר כי במהלך מחאה מאושרת בבאר שבע הגיח נהג רכב, עלה עם רכבו על המדרכה לכיוונם של המוחים ועצר לפניהם בצורה מסכנת ותוך צעקות. שוטרי תחנת באר שבע שהיו במקום ביצעו מעצרו של תושב אלעד בן 26 והוא נלקח לחקירה.