טלי גוטליב לא עוצרת: המהלך החדש למידור נתניהו

לאחר שחשפה כי שני מקורבים לנתניהו הדליפו שיחות לתקשורת והודעתה נמחקה מקבוצת הליכוד, טלי גוטליב פותחת קבוצה אלטרנטיבית לחברי הכנסת: "חופש הביטוי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/12/22 12:13 ח בכסלו התשפג

טלי גוטליב לא עוצרת: המהלך החדש למידור נתניהו
טלי גוטליב, צילום: נועם מושקוביץ/דני שם טוב, דוברות הכנסת

מהומה אחר מהומה: אמש (ה') פורסם כי חברת הכנסת הטרייה טלי גוטליב מאשימה את מקורבי נתניהו בהדלפת שיחה שנערכה בינהם לעיתונאי בן כספית. את ההתכתבות חשפה העיתונאית דפנה ליאל. "תוכן השיחה היה ידוע רק לי ולצמד הפקידים האלו" כתבה גוטליב כשהיא מאשימה את מקורבי נתניהו צחי ברוורמן ואיקי כהן. חברה לסיעה דוד ביטן גיבה אותה.

לאחר שהודעתה נמחקה מהקבוצה על ידי עליזה בראשי מנהלת הסיעה כתבה שוב גוטליב, זעמה גוטליב וטענה כי מדובר בסתימת פיות. היום (ו') מגיעה תגובתה של גוטליב שהקימה קבוצה אלטרנטיבית לחברי הכנסת תחת הכותרת: "חופש הביטוי לחברי הכנסת". בתמונה מהקבוצה, שפרסם עמית סגל נראות ההודעות ששולחת גוטליב לחבריה. "קבוצה זו נועדהלאפשר לנו לתקשרזה עם זו ללא חשש של סתימת פיות", כתבה גוטליב והוסיפה: "חסרים לי סלולריים של מאי ויואב".

גוטליב חושפת את ההדלפה של מקורבי נתניהו

תחילת האירוע כאשר השניים הגיעו ללשכתה על מנת לדבר איתה לקראת נאום הפתיחה של חברת הכנסת וניסו לרכך את מסריה, מיד לאחר מכן טוענת גוטליב, התקשר אליה העיתונאי בן כספית על מנת לקבל את תגובתה. "חשבתי לתומי שזה ישאר בתוך הלשכה" כתבה גוטליב.

חשיפת ההתכתבות:

"לא ידעתי ששוב בסביבת נתניהו יש הדלפה ישירה"

בהודעה כתבה גוטליב כך: "חבריי לסיעה. צחי ברוורמן ואיקי כהן שאמורים להיות אנשי אמון של נתניהו הגיעו ללישכתי לפני נאום הפתיחה שלי וביקשו ממני להיות ממלכתית ורכב. השבתי להם שאין סיכוי כזה", כותבת גוטליב. "חשבתי לתומי שזה יישאר בתוך הלשכה שלי לדיראון עולם. אלא שבן כספית התקשר לקבל את תגובתי לתוכן השיחה שידוע רק לי ולצמד הפקידים הללו. לא ידעתי ששוב בסביבת נתניהו יש הדלפה ישירה לא פחות מלבן כספית ישירות."

צחי ברוורמן

צחי ברוורמן צילום: Marc Israel Sellem/POOL

חברת הכנסת מסיימת את הודעתה לחבריה בליכוד וכותבת: "אני רושמת את זה כאן כי מחר מסתבר זה יירשם בטור של בן כספית שהדבר נוגע לו ממקור מקורב לנתניהו. אם נדמה למישהו שאני כלי משחק, שיחשוב שוב. לא יאומן".