ראיון ח"כ מהליכוד מנתח: הנתק בין נתניהו לסמוטריץ' יחזק ביניהם את הקשר - כמו שקורה בנידה

חבר הכנסת ניסים ואטורי מהליכוד מתייחס בראיון לחדשות כיפה לקשיים במשא ומתן הקואליציוני: "בואו נקים כבר ממשלה, לא תהיה לנו הזדמנות אחרת, הבעיה הקשה היא הפיגועים ולא איזה כיסא יקבל מי"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/11/22 15:53 ג בכסלו התשפג

ח"כ מהליכוד מנתח: הנתק בין נתניהו לסמוטריץ' יחזק ביניהם את הקשר - כמו שקורה בנידה
נתניהו וסמוטריץ', צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בצל הקשיים בהקמת ממשלת ימין, שוחחנו עם חבר הכנסת ניסים ואטורי מהליכוד: "היו לנו ציפיות שהממשלה תקום תוך שבוע וזה היה יומרני, זה תמיד לוקח זמן, מקווה שזה ייסגר בשבועיים הקרובים. צריך יותר להתגמש, העקרונות של כולנו דומים. תאבון גדול מדי זה לא תמיד טוב", אמר ואטורי בפתח השיחה.

חבר הכנסת קרא לסמוטריץ' ואמר: "זה כרגע בידיים של סמוטריץ', אם בן גביר סגר הוא יכול גם הוא לבוא ולסגור". על הסדרת ההתיישבות הצעירה הוסיף ואטורי: "ההתיישבות הצעירה צריכה לקבל פיתרון ונתניהו כן בעד ההסדרה של היישובים האלה, אחרי ממשלת בנט לפיד בניהול האחים המוסלמים הגיע הזמן לניהול של מדינה עם יותר אהבת הארץ ואמונה בדרך של עם ישראל.

ניסים ואטורי

ניסים ואטורי צילום: אוליבר פיטוסי פלאש 90

במענה לשאלה אם הרעיון לעשות רוטציה במשרד האוצר בין דרעי לסמוטריץ' בעייתי אמר ואטורי: "אין בעיה בזה כי בסופו של דבר נתניהו מנהל את האוצר ויודע לעשות את האיזונים הנכונים ולשמור על הכלכלה, גם עם לפיד בתור שר אוצר הוא הצליח להסתדר".

"יכול להיות שהנתק של שבוע גם יקרב בניהם"

לסיום שאלנו מה דעתו על הנתק בין נתניהו לסמוטריץ' שלא נפגשו משלישי האחרון: "אומרים שנידה מקרבת בין בני זוג, הם עלו גבוה עכשיו ויכול להיות שהנתק של שבוע גם יקרב בניהם, סמוטריץ' יבין שקר שם בחוץ. בואו נקים כבר ממשלה, לא תהיה לנו הזדמנות אחרת, הבעייה הקשה היא הפיגועים ולא איזה כיסא יקבל מי.