בחירות 2022

ראיון יואב קיש: "בן גביר וסמוטריץ' שותים אותנו"

רגע לפני הבחירות אירחנו באולפן את חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד, "איילת שקד היא הנוכלת הכי גדולה בפוליטיקה הישראלית, ועכשיו היא הולכת למנוע מהימין להקים ממשלה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 31/10/22 13:36 ו בחשון התשפג

יואב קיש: "בן גביר וסמוטריץ' שותים אותנו"
יואב קיש באולפן, צילום: כיפה

בפתח הריאיון התייחס חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד לגל הטרור: "הדבר המרכזי שהממשלה הביאה עלינו זה אובדן הביטחון האישי, יהודים לא יכולים להסתובב בביטחון, אנחנו נצטרך דבר ראשון לתקן את זה, הממשלה האחרונה הייתה כנועה ובימים של מנסור עבאס והערבים הרגישו את זה. שר הביטחון גנץ הוא איש שמאל מובהק שעשה פוליטיקה מהביטחון". 

זה לא שהיה יותר ביטחון ברחובות בשומר החומות?

אתה טועה, את אינתיפאדת הסכינים בלמנו וגם בניה לא חוקית בנגב. אני לא אומר שהיינו מושלמים אבל התחלנו לתקן, ודווקא אחרי שומר חומות שהיה משנה אותנו הגיעה הממשלה הרעה. 

אתה תומך ביוזמה של בן גביר לבטל את משפט נתניהו?

לא, חד משמעית אצביע נגד היוזמה הזאת, משפט נתניהו קורס ונתניהו אמר את זה בעצמו, זאת תפירת תיקים. רק רצו להפיל את מנהיג הימין, משפט נתניהו ימשיך אין שום סיבה לגעת בו הוא הכלי הכי טוב להראות את הליקויים. 

למה אתם שותים את סמוטריץ' אחרי שלחצתם עליו להתאחד עם בן גביר?

סמוטריץ' שותה אותנו, אנחנו רק מבהירים שצריך שנהיה המפלגה הכי גדולה אתה רוצה ממשלה יציבה? תצביע לליכוד. 

על איילת שקד אמר קיש: "איילת שקד עשתה שיתוף פעולה עם רע"מ נגד עם ישראל, ראינו מי זאת איילת שקד, הנוכלת הכי גדולה בפוליטיקה הישראלית, ועכשיו היא הולכת למנוע מהימין להקים ממשלה".