נתניהו התחייב: בן גביר יהיה שר בממשלה שאקים

שבוע לאחר התקרית המביכה עם בן גביר, יו"ר הליכוד וראש האופוזיציה הבטיח פיצוי ואמר כי בממשלה הבאה שהוא יקים יו"ר עוצמה יהודית יהיה שר בממשלתו, אך התיקים הבכירים יישארו בידי הליכוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/22 16:08 כח בתשרי התשפג

נתניהו התחייב: בן גביר יהיה שר בממשלה שאקים
בן גביר. , צילום: Olivier Fitousi/Flash90

בחירות 2022: שבוע לאחר האירוע מביך בהקפות שניות המסורתיות בכפר חב"ד, בו יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר נאלץ לרדת מהבמה בעקבות בקשתם של עוזרי יו"ר הליכוד וראש האופוזיציה, בנימין נתניהו מבטיח פיצוי. בוועידת ערוץ 14, הצהיר נתניהו ואמר כי 'איתמר בן גביר יכול להיות בהחלט שר בממשלה. התיקים המרכזיים יישארו בידי הליכוד'.

כזכור, בהקפות שניות בכפר חב"ד במוצאי שמחת תורה, בזמן שבן גביר עמד על הבמה, הגיע יו"ר האופוזיציה אך הוא לא רצה לעלות לבמה עד שבן גביר ירד, מה שהביא לכעס של יו"ר עוצמה יהודית שירד רק אחרי לחץ של המארגנים, בזמן שירד מהבמה אמר בן גביר: "בושה וחרפה".

נתניהו.

נתניהו. צילום: Tomer Neuberg/Flash90

"הורידו אותי לאחר 20 שניות": הגרסה של בן גביר לאירועים 

בראיון לישי שנרב ב-'רדיו וואינט', בן גביר שפך אור על האירועים. "אחרי 20 שניות על הבמה בכפר חב"ד ביקשו ממני לרדת" אמר בן גביר שבסרטון שהופץ מהאירוע נראה מתנגד בהתחלה לבקשת המארגנים אך לאחר דין ודברים התרצה לרדת מהבמה. בן גביר הוסיף: "אחר כך כל העולם אמרו שהמבקש הוא בנימין נתניהו".

בן גביר ניצל את ההזדמנות כדי להעביר מסר ליועצי נתניהו שעל פי דיווחים, ינסה לאחר הבחירות לחתור לממשלה רחבה עם בני גנץ ללא בן גביר ומפלגתו: "אני פונה לאותו יועץ של נתניהו שחושב שעדיפה לו ממשלה עם גנץ ואומר לו הציבור רוצה ממשלת ימין. מה ייצא לו מגנץ?".