מסתמן: חבר רשימת ימינה עורק למפלגה של סמוטריץ'

יוסף שפייזר, סרוג ירושלמי שהיה חבר ברשימת ימינה לכנסת ה-24, צפוי לחצות את הקווים ולהתמודד בפריימריז של מפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 21/07/22 14:15 כב בתמוז התשפב

מסתמן: חבר רשימת ימינה עורק למפלגה של סמוטריץ'
הציונות הדתית ביום הבחירות בשנה שעברה, צילום: Sraya Diamant/Flash90

הסרוג יוסף שפייזר, מייסד "הפורום הדיגיטלי - שומרים על הילדים ברשת", מורה דרך וחבר מועצת העיר ירושלים, היה חלק מרשימת ימינה לכנסת ה-24, אבל היום הוא צפוי לעבור למפלגה ציונית דתית אחרת ולהתמודד דרכה על מקום בכנסת. 

שפייזר צפוי להודיע הערב (ה') על התמודדות בפריימריז של מפלגת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ'. נציין כי שפייזר היה בין חברי ימינה שהתנגדו לממשלת בנט-לפיד בשנה האחרונה והיה בקשר עם חבר הכנסת עמיחי שיקלי. 

יוסף שפייזר

יוסף שפייזר צילום: ראובן קופיצ’ינסקי

זה הסכום שתצטרכו לשלם כדי להתמודד בפריימריז של הציונות הדתית

כזכור, מפלגת הציונות הדתית בראשות חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' נערכת בימים אלה לפריימריז שיערכו ב-23 באוגוסט, כו' אב. לצד חברי הכנסת המכהנים לא מעט שמות מסקרנים ומוכרים במגזר הסרוג מדיעים בימים אלו על הצטרפותם למירוץ בניסיון להיבחר לכנסת ה-25. 

לידיעת שפייזר, בדיקה שערכנו חשפה כי על מנת להתמודד בפריימריז המתמודד צריך להשיג 180 חתימות של מתפקדים חדשים למפלגה וכן לשלם 3,600 שקל. מי שירצה להתמודד לראשות הרשימה מול היו"ר המכהן סמוטריץ' יצטרך להביא 500 חתימות של מתפקדים חדשים וכן 7,000 שקל. כך הוחלט על ידי הועדה הציבורית המלווה את הפריימריז במפלגת הציונות הדתית. נזכיר כי מדובר בסכום ראשוני בלבד לקראת קמפיין ארוך.