מתן כהנא ברמז לבאות: "מדינת ישראל חייבת ממשלת אחדות רחבה"

סגן שר הדתות ואחד הנאמנים האחרונים לבנט בתגובה ראשונה לפיזור הכנסת בטרומית: "בצער רב הצבעתי כרגע בעד פיזור הכנסת. דבר אחד אני יודע בוודאות: מדינת ישראל חייבת ממשלת אחדות רחבה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/22 13:28 כג בסיון התשפב

מתן כהנא ברמז לבאות: "מדינת ישראל חייבת ממשלת אחדות רחבה"
כהנא. צער רב, צילום: Avshalom Sassoni‎‏/Flash90

אחרי שעברה בטרומית הצעת החוק לפיזור הכנסת, סגן שר הדתות מגיב למהלך ומספק רמז לקראת מערכות הבחירות ופניה של ימינה. בציץ בטוויטר כתב כהנא: "בצער רב הצבעתי כרגע בעד פיזור הכנסת. דבר אחד אני יודע בוודאות: מדינת ישראל חייבת ממשלת אחדות רחבה".

הדילמה של בנט

אמש (ג') פרסמנו בכיפה כי בנט מתלבט האם לפרוש מהחיים הפוליטיים ומקיים התייעצויות קדחתניות בעניין, בין השאר עם כהנא שנחשב למקורב מאוד לראש הממשלה. הדילמה של בנט היא בשל הירידה הצפויה במעמדו, מכיסא ראש הממשלה לראש מפלגה לא גדולה בכנסת, אולי אפילו באופוזיציה.

אחת הירושות המרכזיות, במידה ויפרוש בנט, היא ראשות מפלגת ימינה. ככל הנראה אם בנט יפרוש מי שיקבל את המפתחות הוא מתן כהנא ולא איילת שקד. כמו כן,  לא נשללת האפשרות שישוב לחיים הפוליטיים בעוד כמה שנים אחרי שהציבור הישראלי 'יפתח געגועים' לראש ממשלה לשעבר.

0 חברי כנסת הצביעו בעד, 0 התנגדו

כאמור, מוקדם יותר היום (ד') המליאה התכנסה והצביעה בעד הצעת החוק של הקואליציה לפיזור הכנסת בקריאה טרומית. את ההצעה לפיזור הגישו חברי הכנסת בועז טופורובסקי ושרן השכל. 110 חברי כנסת הצביעו בעד, 0 התנגדו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן