לפיד אחרי ההחלטה על פיזור הכנסת: "בנט הוא מנהיג ישראלי מקורי ואמיץ"

אחרי ההודעה המשותפת של בנט ולפיד על פיזור הכנסת, יושב ראש יש עתיד ושר החוץ בהצהרה משותפת: "אסור לתת לכוחות האופל לפרק אותנו מבפנים. מה שקרה הוא הוכחה נוספת לזה שהמערכת הישראלית צריכה שינוי עמוק ותיקון גדול"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 20/06/22 20:56 כא בסיון התשפב

לפיד אחרי ההחלטה על פיזור הכנסת: "בנט הוא מנהיג ישראלי מקורי ואמיץ"
לפיד בהצהרה. מפרגן לבנט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

צפו בהצהרה של לפיד:

אחרי ההחלטה הדרמטית על פיזור הכנסת, ראש הממשלה ושר החוץ בהצהרה משותפת. אחרי דבריו של בנט, אמר לפיד: "יהיו לי עוד מספיק הזדמנויות לפנות למדינת ישראל. כרגע אני רוצה להודות לשותפי, ראש הממשלה נפתלי בנט, על האחריות שהוא מגלה היום, על העובדה שהוא שם את המדינה לפני האינטרס האישי".

לי ולבנט עוד נכונו עלילות יחד

שר החוץ הוסיף על חברו: "ואני רוצה להודות לו על עוד דבר. על החברות, אני מאוד אוהב אותך. החברות בינינו עמדה במבחנים ונתקלה במכשולים, אבל תמיד צלחה אותם. ראש הממשלה בנט צעיר ממני ועוד נכונו לנו עלילות יחד. הוא מנהיג ישראלי חשוב, מקורי ואמיץ, ואין לי ספק שמקומו הוא בהנהגת המדינה לעוד שנים ארוכות".

לפיד התייחס גם להמשך ולמצב הפוליטי: "גם אם יוצאים לבחירות בעוד כמה חודשים, האתגרים שלנו כמדינה לא יכולים לחכות. אנחנו צריכים לטפל ביוקר המחיה, לנהל את המאבק באיראן, בחמאס ובחיזבאללה, להתייצב מול הכוחות שמאיימים להפוך את ישראל למדינה לא דמוקרטית".

"מה שקרה בימים האחרונים, מה שקורה כאן הערב, היא הוכחה נוספת לזה שהמערכת הישראלית צריכה שינוי עמוק ותיקון גדול. לפני שנה התחלנו את התיקון הזה, אנחנו ממשיכים בו עכשיו, וממשיכים יחד. מה שאנחנו צריכים לעשות גם היום. לחזור לרעיון של אחדות ישראלית. לא לתת לכוחות האופל לפרק אותנו מבפנים. להזכיר לעצמנו שאנחנו אוהבים אחד את השני, אוהבים את המדינה שלנו, ורק ביחד ננצח", חתם לפיד.