בן גביר מגיב למתקפה של עמר בר-לב: "איזה אפס"

השר לביטחון פנים תוקף הבוקר את חבר הכנסת איתמר בן גביר על הגעתו לשכונת שמעון הצדיק בירושלים, שם סובלים יהודים מאלימות במשך חודשים ארוכים | בר-לב: "מעולם לא היה חבר כנסת בישראל שהרים יד על שוטר"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 14/02/22 08:17 יג באדר א'

בן גביר מגיב למתקפה של עמר בר-לב: "איזה אפס"
עמר בר לב, צילום: Miriam Alster/Flash90

הבוקר חוזר חבר הכנסת איתמר בן גביר אל הלשכה שהקים בשכונת שמעון הצדיק בירושלים אחרי שבמהלך הלילה פונה לבית החולים בעקבות עימות עם שוטרים, השר לביטחון פנים עמר בר-לב תוקף את בן גביר ואומר: "תודה לכוחות המשטרה".

בציוץ שכתב הבוקר בטוויטר תקף השר: "מעולם לא היה חבר כנסת בישראל שהרים יד על שוטר. החסינות היא קודש, האלימות היא מגונה. תודה לכוחות המשטרה שפועלים בכוחות נחושים באזור הרגיש של שייח׳ ג׳ראח חרף הפרובוקציות".

"השר הכי כושל בתולדות ישראל"

ח״כ איתמר בן גביר אמר בתגובה: "‏איזה אפס!  אולי אתה מנסה לחמוק מאחריות שאתה זה שנתת הוראה לא חוקית לפגוע בחסינותי, לפרק לי את הלשכה ולפרק אותי - השר הכי כושל בתולדות ישראל! לך הביתה".

חבר הכנסת איתן גינזבורג הוסיף: "יש ח"כים שבמקום לעבוד הולכים מכות. בן גביר, רוטמן, טיבי, סעדי וכסיף- תעשו לכולנו טובה ובמקום לחרחר מלחמה, להבעיר את השטח ולגרום לבעיות דיפלומטיות ובטחוניות למדינת ישראל, לכו לישון. יש ועדות מחר. משם אתם אמורים לשנות ולהשפיע. לא מפרובוקציות מסוכנות כלשכה מדומיינת או עימותים אלימים".

בן גביר יגיע שוב הבוקר לשכונת שמעון הצדיק בשעה 8:00 לאחר שהתעלף אמש ממכות של שוטרים. בן גביר מסר: "כנראה שיש הוראה לא רק לפרק את לשכתי הפרלמנטרית, אלא גם אותי.  זה לא יעזור להם, עד שלא ישיבו את הביטחון לשמעון הצדיק, לשכתי תמשיך לפעול במקום".