גדי יברקן תוקף את בכירי הליכוד: "זה היה מיותר"

ח"כ גדי יברקן צפוי להצביע היום נגד חוק הקורונה החדש בניגוד לעמדת האופוזיציה, יברקן תוקף: "חוק הקורונה פוגע בדמוקרטיה" | על בכירי הליכוד שהודיעו שירוצו לראשות התנועה: "צריך לחזק את נתניהו ולא לקרוא תיגר"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 25/01/22 17:04 כג בשבט התשפב

גדי יברקן תוקף את בכירי הליכוד: "זה היה מיותר"
גדי יברקן, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

רגע לפני שחוק הקורונה החדש עובר במליאת הכנסת, שאלנו את גדי יברקן מדוע יהיה הח"כ היחיד שיצביע נגד, "החוק הזה פוגע בדמוקרטיה, פוגע בכבוד האדם, החוק לא תואם את המצב הבריאותי שהמדינה נמצאת בו, באנגליה מסירים את התו הירוק ובישראל עושים הפוך. החוק הזה דרקוני, לפי החוק בעל עסק בעל עסק יכול לספוג קנס של 10,000 שקל. החוק פוגע בכולם, מדובר בחוק של שליטה, המדינה רוצה לשלוט באזרחים", אמר יברקן.


(גדי יברקן: "חוק הקורונה פוגע בדמוקרטיה").

בכל זאת רק היום 40 נפטרים מקורונה.

אני לא אומר שהקורונה נעלמה אבל עדיין גם את זה צריך לבדוק. הנושא של זכויות האדם הוא חשוב מאוד. הכנסת מאבדת מהלגיטימיות שלה. חוקים כאלה אני מקווה שלא יהיו יותר. זה סימן שאלה האם זכויות האדם והחופש חשובים לכנסת.

אתמול נתניהו מודיע שהוא ממשיך להוביל את הליכוד, דעתך על מי שמיהר להתמודד לראשות הליכוד?

זה היה מיותר. ללא קשר לראש הממשלה נתניהו, הייחודיות של הליכוד היא שעד עכשיו היו רק מעט ראשי תנועה, בגין, שרון, שמיר ונתניהו, כי כולם עומדים אחרי המנהיג. גם בשעה הקשה של נתניהו, צריך לחזק את נתניהו ולא לקרוא תיגר, נתניהו הוא המועמד שלנו לראשות הממשלה הבאה בבחירות הקרובות.

הייתה לכם הזדמנות להפיל את הממשלה.

נפיל אותה, היא לא נופלת כי יש להם סיבות אישיות שלא כוללות את טובת אזרחי המדינה. נעשה הכל כדי להפיל אותם.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן