"עובד בשבילכם בשקל לשנה": ניר ברקת מגיב על החוק נגדו

וועדת השרים אישרה את חוק ניר ברקת שיזם חבר הכנסת דודי אמסלם, על פי החוק יהיה ניתן להגביל שימוש בהון עצמי בריצה לכנסת | השרים אישרו את החוק והקואליציה תתמוך בקריאה טרומית. ברקת בתגובה: "הם מפחדים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/12/21 20:17 כג בטבת התשפב

"עובד בשבילכם בשקל לשנה": ניר ברקת מגיב על החוק נגדו
ברקת ואמסלם, צילום: Hadas Parush/Flash90

סכסוכי הליכוד הגיעו הבוקר (ב') לפתחה של ועדת השרים לענייני חקיקה. השרים דנו בהצעת החוק של חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד שנועדה להגביל את השימוש בהון עצמי בזמן בחירות. חוק שעתיד לפגוע בחבר הכנסת ניר ברקת שהיה למיליארדר הראשון בכנסת.

ועדת השרים הודיע כי בעניין הצעת חוק של ח״כ אמסלם להגבלת מימון עצמי של נבחרי ציבור השר גדעון סער הציע וכך אושר: תמיכה בקריאה טרומית. לאחר מכן להקים ועדה קואליציונית בראשות שר המשפטים גדעון סער.

אמסלם: "רצונו של ברקת הוא להשתלט"

בעבר תקף אמסלם בחריפות את ברקת ואמר, "נראה שכל רצונו של ברקת הוא להשתלט על שלד בורסאי ולרכוש אותו מכספי החשבון באיי הבתולה. מתפקדי הליכוד חכמים יותר מהכל ולא מסתנוורים מאורחים לרגע, גם אם יש להם הרבה ממון. למרות ההכפשות של מר ברקת החוק הזה יעבור בעזרת ה', ואנחנו נמנע מהמיליארדרים לקנות שלטון בכסף".

ברקת מצדו מוסיף למתג את עצמו כמנהיג ובתחילת החודש שב ארצה ממסע ההסברה שקיים בארה"ב, במסגרתו פגש 11 חברי סנאט וקונגרס בוושינגטון וכן מובילי דעת קהל אמריקניים - כדי לרתום אותם למאבק נגד איראן. מסע ההסברה הנוכחי מצטרף למסעות הקודמים בהם רתם גורמים רבים בוושינגטון נגד הקמת הקונסוליה הפלסטינית בירושלים והוביל להצעת חוק של 36 סנאטורים נגד פתיחתה וכן למכתב מיוחד לנשיא ארה״ב עליו חתמו 200 חברי קונגרס.

https://studio.youtube.com/video/r-R0wa1Oq6k/edit