חנוכה בכיפה ח"כ אורית סטרוק מספרת על הנס שלה: "שמענו פיצוץ אדיר"

חברת הכנסת אורית סטרוק מודאגת מהשליטה של ווליד טאהא בעיר חריש, "אדם עם נרטיב פלשתיני", שולחת מסר לאיילת שקד, "שערי תשובה לא ננעלו", ומספרת על הנס שקרה לה בשומר החומות: "ניצלנו מפיגוע תופת"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 30/11/21 12:29 כו בכסלו התשפב

ח"כ אורית סטרוק מספרת על הנס שלה: "שמענו פיצוץ אדיר"
אורית סטרוק, צילום: חדשות כיפה

העיר חריש חזרה לכותרות עם דיונים סוערים בוועדת הפנים, חברת הכנסת אורית סטרוק מספרת לחדשות כיפה כי היא מודאגת מהמצב: "העיר חריש נמסרה לידי התנועה האסלאמית. יש חוק חריש שאמור להאריך את ועדת התכנון של העיר כדי שהיא תתפתח במהירות. החוק תמיד עבר ללא בעיה אבל מי שיושב היום בוועדת הפנים זה ח"כ וליד טאהא מרע"מ. מבחינתו של טאהא חריש היא מקום גזעני ומפלה כלפי הערבים. הוא חושב שחריש היא התנחלות בלב אזור פלשתיני ולא צריכה להיות שם".


(אורית סטרוק בראיון לחדשות כיפה).

על השליטה של טאהא בנושא החשוב היא אומרת: "הוועדה של וליד טאהא ניהלה כמו מקהלה שהוא שולט בה, והרבה מהדיונים בוועדה התנהלו בערבית. בסוף הדיון טאהא אמר שמדובר בחוק בעייתי והוא לא בטוח שהוא צריך לעבור, בינתיים חריש נמצאת בידיים של אדם עם נרטיב פלשתיני והוא קוטע את ההתיישבות, מימי לא ראיתי אירוע כזה בכנסת ישראל, טאהא מדושן עונג מהכוח שלו ואני שואלת את עצמי, אותו אני יכולה להבין, אבל איפה החברים שלי מהימין? לאן הם נעלמו? זאת פשוט הפקרות לתת לו את כל הכוח הזה. אולי הוא עוד ייסחור עם החוק הזה מול שרת הפנים איילת שקד".

יש לך שיח עם השרה איילת שקד בנושא הזה?

אני בשיח עם השרה שקד בהרבה נושאים, בנושא חריש עדיין לא דיברתי איתה, אני מאוד חלוקה עם ההחלטה שלה לקחת חלק בממשלה הזאת עם רע"מ. צריך להבין שהם הגיעו לכנסת כדי לשלוט ולהשתלט.

יצאתם למפקד בסיעת הציונות הדתית, יש מקום לשקד במפלגה שלכם בעתיד?

אם היא תחזור בתשובה, שערי תשובה לא ננעלו אבל כרגע אני קוראת לכולם בימין, אם אתם מרגישים מבוזים ונרמסים מול התנועה האסלאמית והגישה האנטי דתית של של ליברמן אז יש לכם מקום אצלנו.

באווירת חנוכה, תרצי לספר על נס שקרה לך?

לפני מספר חודשים בזמן שומר החומות, יצאתי לנסיעה מהבית לכנסת, יצאנו מחברון ותוך כדי נסיעה שמענו בום אדיר, פיצוץ, ואחרי זמן קצר הבנו שניצלנו בעור שיננו, אנחנו וגן הילדים שהיה בסמוך. ניצלנו מפיגוע תופת של מספר מחבלים שהיה מתוכנן היטב. אבל ב"ה ניצלנו ממנו וכל הדרך לכנסת רק חזרתי ואמרתי איזה נס, איזה נס.