מרב מיכאלי: "רק התחלנו" - איילת שקד: "וסיימתם" | המשבר הבא של בנט

שרת התחבורה כתבה כי המפלגה בראשותה רק התחילה את הפעילות נגד ארגוני הימין סביב סעיף 46, שרת הפנים השיבה: "וסיימתם" | ארגון עד כאן: "מודים לכל חברי הכנסת שתמכו היום בארגון שהוא השכפ"ץ של חיילי צה"ל וכוחות הביטחון"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 12/09/21 21:29 ו בתשרי התשפב

מרב מיכאלי: "רק התחלנו" - איילת שקד: "וסיימתם" | המשבר הבא של בנט
שקד ומיכאלי, צילום: פלאש 90

המשבר הבא. שרת התחבורה מרב מיכאלי החלה הערב (א') את מה שנראה כתחילתו של עימות נוסף בתוך ממשלת בנט-לפיד. חברת הכנסת נעמה לזימי החלה לקדם הבוקר בוועדת הכספים מהלך שיפגע בארגוני הימין - ביטול סעיף 46 להטבות מס עבורם.

כצעד מקדים פעלה לזימי נגד ארגון "עד כאן", שלשיטתה "רודף פעילי שלום וזכויות אדם, במעשים פליליים ומפוקפקים, עם תורמים אנונימיים". לזימי הוסיפה כי הארגון "לא צריך לקבל את כספי המדינה דרך הטבות מס". 

(הדיון בוועדת הכספים)

הערב, שיבחה מרב מיכאלי את חברתה לסיעה, לזימי, וכתבה: "ורק התחלנו". שרת הפנים איילת שקד מיהרה להגיב וכעבור חצי שעה כתבה גם היא בחשבון הטוויטר שלה: "וסיימתם. אחרי הבדיקה ברשות המיסים, הנושא יחזור לדיון בוועדת כספים ועד כאן תאושר".

מארגון "עד כאן" נמסר בתגובה: "אנו מודים לכל חברי הכנסת שתמכו היום בארגון שהוא השכפ"ץ של חיילי צה"ל וכוחות הביטחון. כעת, השרים והח"כים מוזמנים לעשות את הברור מאליו ולחזק את מי שמגן על חיילי צה"ל ושומר על תדמיתה של מדינת ישראל. יש לעשות את הדרוש ולאשר את סעיף 46 בהקדם האפשרי. במיוחד, כאשר ארגונים שתולים תומכי חרם זוכים בכך כבר שנים להטבה הזאת, על חשבון משלם המיסים הישראלי".