האצבע ה-61: אלי אבידר יצביע באופן חופשי בהצבעות ממשלת השינוי

חבר הכנסת יתמוך בממשלת השינוי אך מאחר והתאכזב מהתפקיד שקיבל, שר במשרד האוצר, החליט כי לאחר ההצבעה יכהן כסיעת יחיד במפלגתו של אביגדור ליברמן, ובכך הוריד את ישראל ביתנו ל-6 מנדטים בלבד

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 13/06/21 09:33 ג בתמוז התשפא

האצבע ה-61: אלי אבידר יצביע באופן חופשי בהצבעות ממשלת השינוי
ח"כ אלי אבידר, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

ח"כ אלי אבידר התפצל הבוקר (א') מסיעתו לאחר שסירב להצעתו של יושב הראש אביגדור ליברמן לכהן כשר במשרד האוצר. אבידר אינו מחויב יותר להצטרף להצבעותיה של הממשלה אך צפוי לתמוך בהקמת ממשלת השינוי אחר הצהריים.

אבידר אמר למקורביו כי "מעתה והלאה סיעת ישראל ביתנו כבר לא מונה שבעה ח"כים אלא שישה וח"כ עצמאי אחד", כך דווח ב'ישראל היום'. החלטת אבידר שלא להיות מחויב לממשלה מורידה את ישראל ביתנו ל-6 מנדטים ומורידה את מספר התומכים בהצעות חוק של הממשלה ל-60 בלבד. 

אמש, במחאה השבועית במעון ראש הממשלה ברחוב בלפור, אמר אבידר: "מהשבעת הממשלה יהיו אנשים שיעבדו בתוך הממשלה ויהיו אנשים בחוץ שישמשו על כל מערך הערכים של מדינת ישראל. אני סמוך ובטוח שכל החברים בממשלה החדשה צריכים לדעת להכיר טוב ולהוקיר תודה לאותם אנשים פה שנלחמו כדי שהם יהיו בממשלה הזו". 

חלוקת התפקידים בישראל ביתנו

אביגדור ליברמן - שר אוצר
עודד פורר - שר חקלאות, פריפריה ופיתוח הנגב והגליל 
חמד עמאר - שר במשרד האוצר
אלכס קושניר - יו״ר ועדת הכספים
יוליה מלינובסקי - יו״ר ועדת רפורמות
יבגני סובה - יו״ר סיעה וסגן יו״ר הכנסת

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן