מפגינים ליד ביתה של עידית סילמן נדרשו לעזוב: "אז למה פנו אלינו מימינה?"

מזה כמה ימים שמחוץ לבית של עידית סילמן ברחובות מתאספים מפגינים בכדי לעודד את חברת הכנסת לתמוך בממשלת השינוי. בעלה שמוליק יצא אל המפגינים, הודה להם וביקש שיעזבו את המקום. "כשגנץ עשה אחדות עם נתניהו באתם לעודד אותו?"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 07/06/21 09:19 כז בסיון התשפא

מפגינים ליד ביתה של עידית סילמן נדרשו לעזוב: "אז למה פנו אלינו מימינה?"
סילמן מגיעה לפגישה אצל בנט, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ממשלת השינוי מתקרבת אל תחילתה, ובעוד ח"כ ניר אורבך מימינה מתעכב עם ההחלטה כיצד לנהוג בהצבעה על הקמתה, ח"כ עידית סילמן כבר הבהירה כי מתייצבת לימינו של ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט ותתמוך בממשלה. על אף שהודיע שתתמוך, זוכים בני משפחת סילמן להפגנות רבות מחוץ לביתם ברחובות, של מתנגדי הממשלה ובעיקר של תומכיה. 

בעלה של עידית, שמוליק סילמן, יצא אתמול בערב (א') אל המפגינים, הודה להם, אך ביקש שיעזבו אותם במנוחה. "אתם לא הבוחרים שלנו. אם זה היה הפוך לא הייתם באים או באים בכובע אחר. אני שמח שאתם באים אבל החבר'ה שבאים שהצביעו לנו זה קצת שמחה לאיד וזה מפריע לי, אני מרגיש לא טוב עם זה. הלכתם לבלפור? אנחנו עוברים שבוע אני לא רוצה לדמיין מה עובר על נתניהו".

אחת המפגינות ענתה לסילמן: "אני לא מצליחה להבין אותך, אנחנו פה ממקום נורא חיובי". סילמן השיב: "אני גם חיובי ומעריך את זה, רק אומר שזה רגיש". 

בהמשך אמר שמוליק: "אנחנו מקבלים הרבה שיחות מחברה שהתקשרנו שיעזרו לנו בבחירות והם מריגישם רע עם זה. אחת המפגינות שאלה: "אז למה פנו אלינו מימינה?". לסילמן לא היתה תשובה.

https://twitter.com/igal_malka/status/1401645809695965199?s=20

בסרטון אחר שאל סילמן את המפגינים אם הלכו לחזק את השר בני גנץ בבחירות הסבב הקודם לאחר שהתאחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. "כשבני גנץ עשה בבחירות הקודמות, משהו שלדעתי הוא אמיץ, משהו טוב, כי הוא ראה את האחדות, איש טוב - באתם לעודד אותו?". כמה מהמפגינים השיבו: "אחדות עם ביבי זו לא אחדות אדוני".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן