בצלאל סמוטריץ' נגד ערביי ישראל: "לא לתקן את הכבישים בוואדי ערה"

בצל הפרעות של ערביי ישראל והנזקים הרבים שנגרמים בכבישי ישראל שסמוכים לישובים ערבים, קרא בצלאל סמוטריץ' לשרת התחבורה מירי רגב שלא לתקן את הכבישים שהרסו הפורעים

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/05/21 14:10 ט בסיון התשפא

בצלאל סמוטריץ' נגד ערביי ישראל: "לא לתקן את הכבישים בוואדי ערה"
סמוטריץ', צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

הפרעות שמבצעים ערביי ישראל ברחבי הארץ נמשכות ומתרבים הנזקים שנגרמים בעקבותיהם, ח"כ ושר התחבורה לשעבר בצלאל סמוטריץ' יצא היום (ה') בהודעה בה תקף את הפורעים וקרא לשרה מירי רגב שלא לתקן את הכבישים בהם גרמו המתפרעים נזקים במהלך המהומות האלימות. 

סמוטריץ' כתב בחשבון הטוויטר שלו: "אם אתם נוסעים עכשיו בוואדי ערה ורואים שערות עפות זה כי עברתי שם עכשיו ומרטתי את שערות ראשי. הרמזורים בכל הצמתים שם לא עובדים, הם שרופים, שבורים ונפולים, המרכזיות שרופות, נזקים של עשרות מליוני שקלים. ולמרבה האבסורד צוותים של נתיבי ישראל מתקנים אותם עכשיו בכסף שלכם ושלי."

סמוטריץ' לא הסתפק בזעזוע ופנה לשרת התחבורה: "אני קורא לשרת התחבורה  להורות לחברת נתיבי ישראל לא לתקן את הרמזורים. אולי אם תושבי הישובים והכפרים שהשחיתו את הרמזורים יעמדו בשנים הקרובות שעות כל בוקר בפקקים ביציאה מהישוב הם ילמדו להעריך את ההשקעה של המדינה בהם ויפסיקו להשחית את התשתיות. לא יתכן שהם ישחיתו ואתם תשלמו!".

העיתונאי אביעד גליקמן לא אהב את בקשתו של סמוטריץ' וכתב בתגובה לח"כ: "גזען קווים לדמותו". נכון להיום, המהומות האלימות בחברה הערבית עדיין נמשכת ואף היום נערכים במשטרה למהומות בין היתר בעקבות הצעיר מטירה שנפצע קשה במהלך עימותים עם שוטרים ומותו נקבע היום בבית החולים מאיר בכפר סבא.