סטרוק: "אם לא תאספו את הנשק, אנחנו נאסוף גוויות ברחובות"

יו"ר סיעת הציונות הדתית קוראת לשר לביטחון פנים להתחיל במבצע לאיסוף הנשק הבלתי חוקי בערים המעורבות. " יופי הבאתם את המג"ב ללוד, תשלחו אותם שיעברו בית בית ויאספו את הנשק הבלתי חוקי בעיר לוד, זאת עיר רוויה בנשק בלתי חוקי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/05/21 13:14 א בסיון התשפא

סטרוק: "אם לא תאספו את הנשק,  אנחנו נאסוף גוויות ברחובות"
צילום: Miriam Alster/FLASH90

יו"ר סיעת הציונות הדתית ח"כ אורית סטרוק מזהירה מעל בימת הכנסת וקוראת לשר לבטחון פנים, אמיר אוחנה לאסוף את הנשק הבלתי חוקי בלוד.  במכתב דחוף, כתבה לו  סטרוק שחייבים להביא כוחות מג"ב ללוד, ודרשה להטיל עוצר בלוד ולא הבינה כיצד המשטרה דורשת להאריך את המעצר של תושב לוד שירד להגן על עצמו.

סטרוק על הבימה תקפה את אוחנה: "בבקשה, למה צריכים שהדרג מדיני יקבל החלטה בשעה 12:30 בלילה אני כבר שלחתי את הבקשה בבוקר, מפקד התחנה בלוד לא מפסיק לצעוק שאין לו כוחות ואתם יודעים מצויין מה קורה שם, איך אתם מפקירים אוכלוסיה שלימה?" סטרוק סיפרה גם על עדויות שקיבלה על שריפת מכוניות בלוד:  "אורית שורפים פה את כל העיר. כל הכוחות של המשטרה שעשו פה הרבה אבו עלי ונעלמו, בבקשה, אם את יכולה לתפוס את אוחנה, שיתעורר, שיעיף לפה מה שהוא יכל, אחרת זה יגמר באסון."

לבסוף סטרוק הזהירה: "אז יופי הבאתם את המג"ב ללוד, תשלחו בבקשה את המג"ב עכשיו! תעברו בית בית ותאספו את הנשק הבלתי חוקי בעיר לוד, זאת עיר רוויה בנשק בלתי חוקי, אם לא תאספו אותו היום זה יסלים ואנחנו נאסוף גוויות ברחובות, אנחנו בהידרדרות, אני מזהירה! לא לחכות עם זה, השוטרים לא יוכלו לעמוד בפרץ אם לא תאספו את הנשק הבלתי חוקי".