בן גביר על הפיגוע בעוז ציון: "מדינת ישראל מאבדת את ההרתעה. זה עלול להיגמר ברצח"

גינויים וקריאות לפעולה נשמעו בעקבות הפיגוע במאחז עוז ציון בבנימין, שבו הושלכו בקבוקי תבערה בניסיון לשרוף בית על יושביו | ראש מעצת בנימין: "צה"ל צריך לפעול ביד קשה מאד"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 29/04/21 09:31 יז באייר התשפא

בן גביר על הפיגוע בעוז ציון: "מדינת ישראל מאבדת את ההרתעה. זה עלול להיגמר ברצח"
צילום: עוז ציון

הפיגוע בבנימין הלילה (ה'), בו מחבלים ערבים השליכו שישה בקבוקי תבערה לבית מגורים במאחז עוז ציון וגרמו לכוויות של שני בחורים שישנו במקום, עורר גינויים וקריאה לפעולה מצד פוליטיקאים.

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר הזהיר מההשלכות העתידיות של פיגוע שכזה: "הפעם קרה נס אבל אין סומכים על הנס, בפעם הבאה הפיגוע עלול להיגמר ברצח. אעלה את הנושא בועדת חוץ ובטחון ואדרוש להרוס בתי מפגעים גם אם לא הצליחו בזממם לרצוח נפש. מדינת ישראל מאבדת את ההרתעה ותושבי מדינת ישראל משלמים את המחיר".

 

 

ראש מועצת בנימין, ישראל גנץ, קרא לצה"ל לפעול: "המחבלים שהציתו הלילה בתי מגורים בעוז ציון ליד גבעת אסף הם אותם מחבלים ואותו אוייב שרודף אותנו היום בירושלים, ביפו ובעזה. צה"ל צריך לפעול ביד קשה מאד נגדם ונגד הסביבה התומכת שלהם. התעוזה שיש לאוייבים שיוצאים לפיגוע כזה בו כמעט נשרף בית על יושביו היא נקודת חולשה שלנו. אני מבקש לחזק את ידי החברים בעוז ציון שחוו הלילה ארוע קשה מאד. נחזק את המגמה להתרחבות ישראלית במרחבי יהודה ושומרון".

 

צילום: עוז ציון