סמוטריץ' תוקף בחריפות את העיתונאי אסף ליברמן

בראיון לקראת הישורת האחרונה של הבחירות, הגיב בחריפות יו"ר מפלגת הציונות הדתית לשאלה בנוגע להצעה השנויה במחלוקת של המפלגה בנוגע לתלונות שווא על הטרדה מינית: "אני לא דופק לך חשבון, אתה צריך להתבייש"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 20/03/21 21:08 ז בניסן התשפא

סמוטריץ' תוקף בחריפות את העיתונאי אסף ליברמן
סמוטריץ', צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

שבוע הבחירות מתחיל: יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', נשאל בראיון בתכנית "הכל פוליטי" של אסף ליברמן, על התכנית שבמצע מפלגתו למניעת תלונות שווא. כאשר ליברמן שאל את סמוטריץ' האם בהצעה זו, הוא לא לוקח את הצד של התוקפים מינית, סמוטריץ' ענה להאשמה זו בחריפות: "תתבייש לך".

 

 

בתגובה האשים אותו ליברמן ש"אישה שעברה אונס, אתה גורם לזה שהיא לא תלך להתלונן". סמוטריץ' ענה: "להפך, אין דבר שמזיק יותר לנפגעות ולנפגעים אמתיים שצריכים להתלונן", אך ליברמן קטע את המשך תשובתו ושאל "אז אתה עוזר להם בעצם?", אולם ברגע זה סמוטריץ' הסב את הדיון לנושא אחר, כשהאשים את ליברמן שהוא אינו נותן לו לדבר: "אני מבין מצוין שאתם בתקשורת החלטתם שאתם רוצים שהשמאל יעלה לשלטון, אני מבין מצוין שהחלטתם לעשות לנו דה-הומניזציה".

סמוטריץ' תקף את ליברמן בחריפות: "אני לא דופק לך חשבון, אני אומר לך את האמת עכשיו, אני לא חייב לך התנצלות. אני חייב תשובות לאזרחי ישראל - לא לך. ותאמין לי שאזרחי ישראל מכירים אותי מצוין שש שנים, מכירים את עמדותיי ואת דעותיי, מכירים את יכולותיי ואת פעולותיי".