נתניהו לכיפה: "מגנה כל אלימות כנגד כל מועמד שהוא, כולל כלפי מועמד לא רלוונטי"

ראש הממשלה בראיון לחדשות כיפה השיב לטענות כי אינו מגנה את התקיפות כלפי פעילי תקווה חדשה. גדעון סער בתגובה: "אם אנחנו כל כך לא רלוונטיים, למה עשרות פעילים שלו הגיעו לפוצץ כנס שלנו?"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 15/03/21 14:10 ב בניסן התשפא

נתניהו לכיפה: "מגנה כל אלימות כנגד כל מועמד שהוא, כולל כלפי מועמד לא רלוונטי"
גדעון סער, צילום: עודד קרני

ראש הממשלה בנימין נתניהו, התראיין היום (ב') לחדשות כיפה. בראיון שישודר במהלך היום, גינה נתניהו את תקיפת פעילי הליכוד את פעילי תקווה חדשה. "מגנה כל אלימות כנגד כל מועמד שהוא", אמר נתניהו בראיון, אך הוסיף בעקיצה: "בוודאי כלפי מועמד לא רלוונטי כמו גדעון סער".

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער, ענה בתגובה בוועידת התאחדות התעשיינים: "לקח לו יומיים להתעשת ולהגיב. אם אנחנו כל כך לא רלוונטיים, למה עשרות פעילים שלו הגיעו לפוצץ כנס שלנו? המאמץ לשים את לפיד בכותרות, הוא כל כך שקוף שאני לא מתרשם".

הדברים הגיעו לאחר שבסוף השבוע האחרון פעילי ליכוד השליכו חפצים לעבר פעילי תקווה חדשה. בראיון שנערך אתמול באולפן כיפה, טען אלקין כנגד נתניהו: "כשבאים מספר רכבים מקושטים בצורה מסודרת, מדובר בעשרות פעילים שחלקם רעולי פנים, כל אלה מעידים שמדובר בפעילות מתוכננת. נתניהו הוא ראש הליכוד והפגנה כזו לא הייתה יוצאת בלי התארגנות מטעם הליכוד, אם מדובר היה באירוע שלא מטעמו של נתניהו הוא היה מגנה את הדברים על המקום". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן