גדעון סער יכנס לממשלת נתניהו?

אמיר אוחנה, השר לביטחון פנים, אמר כי זו "אפשרות ריאלית" שסער יכהן כשר בממשלת נתניהו, ומבהיר: "אנחנו לא מחרימים את גדעון סער" | בתקווה חדשה מדגישים כי לא יישב תחת נתניהו וכוונתם להחליף אותו בראשות הממשלה - עודנה עומדת

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 04/03/21 10:26 כ באדר התשפא

גדעון סער יכנס לממשלת נתניהו?
אמיר אוחנה. "אנחנו לא מחרימים את גדעון סער", צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

שבועיים וחצי לבחירות והתמרונים ליצירת גושים והקמת ממשלה תופסים תאוצה. השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה, אמר הבוקר (ה') בראיון בערוץ הכנסת כי הליכוד אינם מחרימים את יו"ר תקווה חדשה גדעון סער ואומר: "האינטרס שלנו היא ממשלה כמה שיותר רחבה". בתקווה חדשה מכחישים את הדברים.

השר אוחנה נחשב לבכיר בליכוד ומקורב לראש הממשלה נתניהו, ודבריו בראיון מפתיעים בהתחשב ב"עריקתו" של גדעון סער ממפלגת הליכוד עם פתיחת מערכת הבחירות הנוכחית, למען הקמת מפלגת "תקווה חדשה", המתנגדת לנתניהו כראש הממשלה.

לשאלת המראיינת מורן אזולאי, אם ישנה קונסטלציה שבה גדעון סער הופך לשר בממשלת נתניהו, אמר אוחנה כי הוא מקווה שהם לא יצטרכו לזה, אבל שהוא רואה את האפשרות הזו כאפשרות "ריאלית ממשית". עם זאת, הסתייג אוחנה ואמר: "אני חושב שנוכל להקים ממשלה טובה ויציבה גם בלי גדעון סער. אם הוא ירצה להצטרף, ויקבל על עצמו את קווי המדיניות של הממשלה וכו', אני מניח שהאינטרס שלנו זו ממשלה כמה שיותר רחבה. אנחנו לא מחרימים את גדעון סער".

במפלגת תקווה חדשה בראשות גדעון סער מכחישים את הדברים, ומדגישים כי סער הכריז פעמים רבות שמפלגתו לא תשב תחת נתניהו וההכרזה הזו בעינה עומדת. בכוונתם של מפלגת תקווה חדשה "להחליף את נתניהו ב-23 במרץ ולהקים ממשלה יציבה בישראל".

צפו בראיון עם אוחנה: