רון חולדאי מכריז: "אצביע למפלגת העבודה"

ראש עיריית תל אביב, ואף מי שעד לאחרונה ניסה להתמודד לראשות הממשלה בעצמו, מודיע כי יתמוך במפלגתה של מרב מיכאלי. "כמי שהיה איש מפלגת העבודה רוב ימי חייו אני שמח לראות את ההתחדשות, ההתעוררות ובעיקר את התקווה"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 22/02/21 18:07 י באדר התשפא

רון חולדאי מכריז: "אצביע למפלגת העבודה"
צילום: דוברות

שלושה שבועות חלפו מאז ראש עיריית תל אביב ויו"ר מפלגת הישראלים, רון חולדאי, החליט שלא להתמודד לכנסת ה-24 ולפיכך לא רשם את מפלגתו בוועדת הבחירות המרכזית. חלטת חולדאי הגיעה לאחר שהמשא ומתן עם מפלגת העבודה לא צלח, ובעקבות הסקרים האחרונים, בהם ראה את אחוז החסימה מלמטה. אלא שעל אף הכישלון בחיבור עם מפלגת העבודה נראה כי אין משקעים בינו ובין מרב מיכאלי העומדת בראשות מפלגת העבודה.

הערב (ב') אף מודיע חולדאי כי לא רק שאינו מתחרט על אי החבירה עם מפלגת העבודה, אלא הוא אף תומך בה ויצביע לה. "בבחירות הקרובות אצביע למפלגת העבודה בראשות מרב מיכאלי, ואני קורא גם לכן ולכם לעשות כך" כתב חולדאי בחשבון הטוויטר שלו. הוא הוסיף לשבח את מיכאלי העומדת בראש המפלגה: "מרב הוכיחה שעדיין יש פוליטיקאיות עם אומץ פוליטי ועמוד שדרה ערכי איתן. כמי שהיה איש מפלגת העבודה רוב ימי חייו אני שמח לראות את ההתחדשות, ההתעוררות ובעיקר את התקווה". לסיום איחל למיכאלי הצלחה.

כזכוור לאחר פרישתו של חולדאי מהמרוץ כתבה לו מרב מיכאלי:"רון חולדאי איש יקר ורב זכויות והוא בשר מבשרה של מפלגת העבודה. למרות פרישתו מהמרוץ, אני קוראת לו לחזור להיות חבר מפלגת העבודה וציינתי בפניו שאשמח לכל עצה בדרך ולכל סיוע שהוא רק יכול לתת. אני מודה לו על הניסיון לעורר את המחנה ולהפיח בו רוח חיים וקוראת לו להמשיך ולעשות כן בכל הכוח".