בנט: "גאה להיות עם כיפה סרוגה. המהות של הציונות הדתית היא ההנהגה"

יו"ר ימינה אמר כי מפלגתו היא הבית של כל מי שמאמין שצריך מדינה ציונית חזקה. על נתניהו וסער אמר: "מדינה וממשלה שאכפת לה - לא נוטשת את האזרחים כמו שנתניהו עשה וכמו שגדעון עשה בשנה האחרונה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 21/01/21 21:40 ח בשבט התשפא

בנט: "גאה להיות עם כיפה סרוגה. המהות של הציונות הדתית היא ההנהגה"
נפתלי בנט, צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

המועמד לראשות הממשלה ויו"ר מפלגת ימינה, ח"כ נפתלי בנט, הבהיר הערב אל מי הוא פונה בבחירות הקרובות. "יש לי מפלגה מאוד קוהרנטית. ימינה היא הבית של הציונות הדתית, לצד החילונים, המסורתיים, החרדים", אמר בנט בראיון בחדשות 12.

"ושלא תהיה טעות", הוסיף שר הביטחון לשעבר, "אני גאה להיות עם כיפה סרוגה. אני גאה שהייתי בסיירת מטכ"ל עם כיפה, שהייתי מ"פ, שהייתי מנכ"ל הייטק כי המהות, בעיניי, של הציונות הדתית, זה הנהגה. אני לא מוותר על אף אחד. ימינה היא הבית גם של הדתיים, גם של החילונים, גם של הדרוזים של כל מי שמאמין שצריך פה מדינה ציונית חזקה".

בנט ביקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו, כמו גם את יו"ר מפלגת תקווה חדשה, גדעון סער. "מדינה וממשלה שאכפת לה והיא לא נוטשת את האזרחים כמו שנתניהו עשה, וגם כמו שגדעון עשה בשנה האחרונה". 

מוקדם יותר היום ערך בנט סיור עסקים בנהריה שהוצפה השבוע בעקבות הגשמים הרבים שירדו. "לא יכול להיות שאף שר לא הגיע לפה אחרי השיטפון שהיה פה. היה פה שטפון לפני שנה, והשנה בדיוק אותו דבר. הממשלה הבטיחה לעשות אבל לא עשתה כלום למען העסקים. זו הנהגנה חובבנית, שלא אכפת לה. ב-23.3 נחליף אותה בהנהגה שעובדת למען הציבור, למען העסקים ולמען עם ישראל"