מתן כהנא נפגש עם הרב קנייבסקי: "לימוד התורה הוא החיסון הרוחני של עם ישראל"

ח"כ מתן כהנא ביקר בבית הרב חיים קנייבסקי, מנהיג הציבור הליטאי-חרדי, ובצאתו מבית הרב אמר כי "אנו זקוקים לחיסון נגד נגיף השיסוי והפילוג שאוכל בנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/20 13:30 ה בטבת התשפא

מתן כהנא נפגש עם הרב קנייבסקי: "לימוד התורה הוא החיסון הרוחני של עם ישראל"
מתן כהנא עם הרב קנייבסקי, צילום: דוברות

ח"כ מתן כהנא נפגש הבוקר (א') עם מנהיג הציבור הליטאי, הגאון הרב חיים קנייבסקי שליט"א בביתו שבבני ברק וקבל את ברכתו. לדברי מקורבי הרב שנכחו בפגישה, זמן רב שהרב לא נראה במאור פנים מיוחד כפי שהיה בפגישה עם ח"כ כהנא. 

ח"כ כהנא אמר לאחר הפגישה: "התרגשתי להיפגש ולשוחח עם גדול הדור הגר"ח קנייבסקי שליט"א, מנהיג בעל שיעור קומה תורני וציבורי אשר זכינו לו בדורנו. לימוד התורה מאז ומעולם חיבר בינינו ובידינו לדאוג שהתורה תוסיף ותחבר בין החלקים השונים של עם ישראל. כעת ולדורי דורות. הגר"ח הוא סמל למסירות נפש, גדלות ושקיעה בתורה לאורך שנים".

לדברי כהנא, "אנו נמצאים ביום חשוב. יום בו מתחיל מבצע החיסונים לנגיף הקורונה. אבל לנגיף השיסוי והפילוג אשר מכלה כל חלקה טובה בציבוריות הישראלית אין חיסון ואין תרופה. רק אם נקבל על עצמנו אחריות אישית, מגזרית ולאומית נוכל לו.

"לצערי בתקופה האחרונה ספג הציבור החרדי האשמות קשות והושחר רבות שלא בצדק. אני פה כדי לומר לציבור חרדי ללא היסוס- כולנו אחים. בעת הזו על כולנו לשים בצד את המפלג והמשסה ולהתרכז בריפוי החברה הישראלית מנגיף הפלגנות. זה בידיים שלנו".