ישראל כ"ץ נגד אדלשטיין: "אטימות לב. משרד הבריאות התנתק מהעם"

הסכסוך בין שר האוצר ושר הבריאות ממשיך, כאשר השר כ"ץ תוקף בדיונים פנימיים את עמדת משרד הבריאות. "חייבים לפתוח מיד את חנויות הרחוב שנמצאות על סף קריסה. מה זו הטרפת הזאת?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/10/20 07:25 יא בחשון התשפא

ישראל כ"ץ נגד אדלשטיין: "אטימות לב. משרד הבריאות התנתק מהעם"
שר האוצר, ישראל כ"ץ, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     

שר הבריאות יולי אדלשטיין ושר האוצר ישראל כ"ץ לא הצליחו להגיע אמש (ד') להסכם בנוגע להחזרת המסחר במשק לפעולה, וזאת לאחר שעות ארוכות של פגישה שהתקיימה לפי דרישתו של ראש הממשלה, פגישה שהסתיימה בטונים צורמים ובחוסר הסכמה. לקראת המשך הדיונים וכינוס קבינט הקורונה הבוקר, תקף כ"ץ בחריפות את שר הבריאות אדלשטיין ואת משרד הבריאות.

"חייבים לפתוח מיד את חנויות הרחוב שנמצאות על סף קריסה" תקף כ"ץ. "מה זו הטרפת הזאת? משרד הבריאות התנתק מהעם ונוהג באטימות לב. די לנהל מאבקי יוקרה על גבם של העוסקים הזעירים. אנשים בנו עסקים בעשר אצבעות ונשארים עכשיו חסרי כל, עוד מעט יתחילו הגשמים ויהיה קשה להתחיל".


(שר הבריאות אדלשטיין בתדרוך, שלשום)

עוד הוסיף: "זה פשוט לא יתכן. פותחים מסאג'ים וטיפולים אישיים ללא מסכות ורק את חנויות הרחוב, שהן הכי בטוחות בעולם, משאירים סגורות. רוצים לדחוף 80 אלף איש מתחת לסף העוני. הפכו את העוסקים הזעירים לאויבי העם, כי אין להם שדולה חזקה". שר האוצר הבטיח כי "לא אוותר ואלחם בשבילם בכל כוחי, כדי לאפשר את חזרתם המיידית לפעילות".

כאמור, קבינט הקורונה יתכנס היום על מנת לדון בהקלות נוספות, כאשר עמדת משרד הבריאות מחמירה יותר ועמדת האוצר מקלה. על פי המסתמן, ייפתחו ביום ראשון הקרוב, מלבד כיתות א' עד ד', העסקים המקבלים לקוחות ב"אחד על אחד", כמו מספרות, מכוני קוסמטיקה, רפואה משלימה ועוד.