בנט תוקף את נתניהו: "סגר הוא לא הצלחה - הוא תוצאה של כישלון"

יו"ר ימינה תקף את ראש הממשלה, שאמר כי "הסגר הוא הצלחה אדירה". לדברי בנט, "סגר הוא מכה הרסנית שמחריבה את חייהם של מיליוני אנשים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/10/20 16:22 כז בתשרי התשפא

בנט תוקף את נתניהו: "סגר הוא לא הצלחה - הוא תוצאה של כישלון"
נפתלי בנט, צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט תקף אחרי הצהריים (ה') את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בגין דבריו בפתח ישיבת קבינט הקורונה, כי "הסגר הוא הצלחה מסחררת". בנט אמר כי הסגר אינו הצלחה, אלא תוצאה של כישלון ומכה הרסנית למיליוני אנשים.

נתניהו בפתח ישיבת הקבינט: "הסגר הוא הצלחה אדירה"

"סגר הוא לא 'הצלחה'. סגר הוא מכה הרסנית שמחריבה את חייהם של מיליוני אנשים, והסגר השני המיותר הוא תוצאה של כישלון ניהולי נוראי של ממשלתך". כתב בנט. 

"הסגר הראשון היה הכרחי, ונועד לקנות לנו הפוגה. אך ממשלתך בזבזה לגמרי את הפוגת מאי-יוני.  לא עשיתם דבר כדי לקדם ולמנוע סגר שני. הצגתי לך כבר ביוני תכנית למניעת סגר שני, ולא עשיתם עם זה דבר. 

"הפסיקו את מדיניות הסגרים. תעברו מפטיש על הראש של אזרחי ישראל, לניהול מדויק וצמוד של פינצטות".

מוקדם יותר פרסם בנט ברשתות החברתיות הודעה שקיבל, ובה מספר לו אדם על חבר שהתאבד בשל המצב הכלכלי, שנגרם כתוצאה ממשבר הקורונה. בנט כתב כי "סגר מוביל למוות. קראו את ההודעה שקיבלתי עכשיו מחבר שלי.

"התפארויות עצמיות על 'הצלחת' הסגר הן הרסניות. כמו רופא שמתפאר שקטע את זרועו של מטופל שדיווח על כאבים באצבעותיו. סגר הוא תוצאה של כישלון ניהולי. פטיש נורא על הציבור. יש להילחם בפינצטות: ניהול צמוד ומאות פעולות חכמות"