בנט שולל חבירה לממשלה: "זה פייק ניוז של ליברמן"

יו"ר ימינה התייחס לשמועות כי הוא מתכנן להצטרף לממשלה החווה משבר, ומאשים את אביגדור ליברמן בהפצת שקרים. על הנהגה אמר: "אני לא זוכר ניהול כזה כושל וחוסר מנהיגות כה קיצוני בזמן משבר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/10/20 09:44 יח בתשרי התשפא

בנט שולל חבירה לממשלה: "זה פייק ניוז של ליברמן"
נפתלי בנט. תוקף את התנהלות קבינט הקורונה, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

יו"ר ימינה נפתלי בנט התראיין הבוקר (ג') בגלי צה"ל והתייחס לשמועה האומרת כי הוא מתכוון להצטרף לממשלה. על פי השמועה אותה הפיץ יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, בנט יצטרף לממשלה ונתניהו הבטיח כי לא יתקפו אחד את השני עד לבחירות הבאות. נפתלי בנט שלל את הדברים ואף תקף את ליברמן על הפצת הדברים: "זה פייק ניוז. אביגדור ליברמן כנראה משועמם ומתעסק בלהפיץ שקרים במקום לעזור בטיפול במגפה".

בנט נשאר איתן בדעתו כי לא יצטרף לממשלה ואף תקף את הניהול של הממשלה מול נגיף הקורונה "אני לא זוכר ניהול כזה כושל וחוסר מנהיגות כה קיצוני בזמן משבר". בנט הבהיר כי "אני לא במחנה 'רק לא ביבי', אני מציע ניהול על בסיס עובדות ולא על בסיס פוליטיקות". עוד הוסיף: "אנחנו צריכים לפעול מקצועית. הדבר הראשון שהייתי עושה אם הייתי ראש הממשלה זה לאפשר עסקים ללא קבלת קהל וטייק אווי להיפתח ואז מטפל במערך קטיעת שרשרת ההדבקות. יש לנו את הטכנולוגיות הכי טובות בעולם אבל הסנדלר הולך יחף. צריך לעשות ריסטארט, ולחדש את האמון בממשלה. אנחנו יכולים לנצח, זה לא פיזיקה גרעינית".

בנט התייחס גם לשבר באמון הציבור עקב הפרת ההנחיות של השרה לאיכות הסביבה גילה גמליאל: "יש פה אובדן אמון טוטאלי בהנהגה. אתמול הסתובבתי באשקלון ואשדוד. בסך הכל הציבור הכללי בסדר, אבל אני מציע לכל המגזרים לקחת נשימה ותוך ארבעה שבועות אנחנו נעבור את זה". על הביקורות נגד גמליאל אמר: "מציע שכל אחד יתמקד בעצמו, הכי קל כל הזמן להאשים אחרים. לא נוהג לבעוט במי שכבר נמצא על הרצפה".