הקרב בין ברקת לשר האוצר ממשיך: "ישראל כ"ץ הוא סכנה לכלכלת ישראל"

במהלך הבוקר חברי הליכוד המשיכו את ההתקוטטויות ביניהם באמצעי התקשורת. ישראל כ"ץ על ברקת: "נכשל כישלון חרוץ, הפך את ירושלים להכי ענייה". ברקת בתגובה: "תפקיד שר האוצר גדול עליו, הוא צריך להתפטר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/20 10:04 י באלול התשפ

הקרב בין ברקת לשר האוצר ממשיך: "ישראל כ"ץ הוא סכנה לכלכלת ישראל"
ברקת וכ"ץ בימים טובים יותר, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

קרבות הגידופים וההאשמות בין שר האוצר ישראל כ"ץ וחברו לסיעה ח"כ ניר ברקת, ממשיכים גם בבוקר זה. השניים התראיינו הבוקר (א') ברשת ב' בנפרד ולא חסכו בהטלת האשמות אחד על השני. שר האוצר כ"ץ יצא נגד ברקת והאשים אותו בהיותו ראש עיריית ירושלים הגרוע ביותר בהיסטוריה: "אדם שכל עיסוקו רק בלתקוף כי אין לו עיסוק אחר. ניר ברקת היה ראש העיר הכושל ביותר בירושלים. הוא הפך את עיר הבירה להיות הענייה ביותר במדינה והננטשת ביותר. בעניין הזה אדם חייב לא להתעסק בכל עיסוק כלכלי".

עוד הוסיף ותקף כ"ץ: "כל סיפור ההיי-טק וההשקעות וההון המשפחתי שלו – אין לו משמעות. הרקורד של אדם נבדק בעשייה הציבורית. הוא בעשר שנים נכשל כישלון חרוץ בזה שהפך את ירושלים לעיר הכי ענייה, איך אתה מעז לבוא לדבר על כלכלה?"

לאחר מכן עלה לשידור ח"כ ניר ברקת והשיב על האשמותיו של השר כ"ץ בהטחת עלבונות משלו: "מי שאחראי על ניהול המשבר הכלכלי זה שר האוצר. כולנו יודעים שזה כישלון אחד גדול. לאוצר צריך מישהו עם ניסיון והבנה כלכלית. זה גדול עליו בכמה מידות. הוא מתנפל על שרים. איך שהוא נכנס למשרד האוצר אמרתי לו שהפקידות לוקחת אותו למקום הלא נכון". לאחר הראיון כתב ברקת בחשבון הטוויטר שלו: "אין אחד במדינה שלא יודע שהאוצר נכשל בטיפול במשבר הכלכלי. כל יום שעובר וישראל כץ ממשיך בתפקידו כשר אוצר, הוא סכנה לכלכלת ישראל, לפרנסה של כמעט מיליון איש וסכנה לשלטון הליכוד והימין. חייבים שינוי כיוון ודרך אחרת ולכן כץ חייב להתפטר עכשיו".

ביש עתיד הגיבו על העימות בין השנים בהלצה: "הקדימו את הבחירות ולא אמרו? בכל אופן, באמת חייבים שינוי כיוון ודרך אחרת מהדרך של נתניהו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן