סמוטריץ' תוקף: "אבדה הבושה, תנו לגמזו לעבוד"

אחרי המתקפה הפומבית של יו"ר הקואליציה מיקי זוהר על ממונה הקורונה, באופוזיציה מגיבים: "אחרי חודשים של בלאגן וכישלון טוטאלי הבאתם פרויקטור, גבו אותו ותנו לו לעבוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/20 09:38 ו באלול התשפ

סמוטריץ' תוקף: "אבדה הבושה, תנו לגמזו לעבוד"
ח"כ בצלאל סמוטריץ', צילום: ללא

באופוזיציה מגיבים, ומגבים את גמזו. ח"כ בצלאל סמוטריץ' (ימינה), הגיב הבוקר (ד') למתקפה של יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, על ממונה המאבק בקורונה מטעם הממשלה, פרופ' רוני גמזו. כזכור, זוהר אמר כי גמזו לא טיפל בהפגנות נגד ראש הממשלה בבלפור כי חשש מהתקשורת, בניגוד לעמדתו לגבי הטיסות לאומן, והאשים אותו כי פעל בניגוד לעמדת ראש הממשלה.

מיקי זוהר נגד גמזו: "לא טיפל בהפגנות בבלפור כי חשש מהתקשורת. הטיסות לאומן יקרו"

סמוטריץ' כתב: "תגידו ממשלת ישראל, אתם אמיתיים?! ‏אחרי חודשים של בלאגן וכישלון טוטאלי שלכם לייצר מדיניות קוהרנטית ואמון ציבורי הבאתם פרויקטור וסוף סוף נראה היה שהעסק מתחיל לעבוד. ‏גבו אותו ותנו לו לעבוד! תפסיקו לתקוף אותו מכל הכיוונים, לקרוא לו להתפטר, לתקוע לו כל הזמן מקלות בגלגלים, ואז לזרוק עליו את הכשלונות שלכם.
‏מה קרה? נבהלתם מזה שנראה היה שהוא מצליח ולוקח לכם את הקרדיט?!"

לדברי סמוטריץ', "‏גם אני לא מרוצה מכמה מההחלטות של גמזו ואולי הייתי פועל אחרת, אבל זה הכי פחות חשוב. אין אחריות ללא סמכות. תנו לא את הסמכות, תיישרו קו, ואז תבחנו את האחריות וההצלחות שלו".


(התדרוך היומי של פרופ' גמזו, אתמול)

הוא פנה לזוהר ישירות ושאל: "‏‏בזמן שאתה והחברים שלך עסוקים במשחקים פוליטיים של כן או לא בחירות - גמזו עובד קשה במציאות בלתי אפשרית. ‏אתה לא מתבייש לתקוף אותו אישית ובצורה כזו לא עניינית?! אבדה הבושה לחלוטין?!"

סמוטריץ' טוען כי מי שהתנגד להגבלת ההפגנות נגד נתניהו הוא ראש הממשלה עצמו: "ועוד מילה לשליח של נתניהו: מי שהתנגד לאורך כל הדרך להגבלת ההפגנות בבלפור היה נתניהו!! אני הייתי שם בישיבות הממשלה והוא זה שהתנגד לכך. אולי הוא זה שחושש מהתקשורת?! 

"‏גם עכשיו הוא נמנע מלחתוך ולקבל החלטות, מאפשר לשרים להתכתש עם גמזו, עומד מהצד ומחפש על מי לגלגל את האחריות". סיים ח"כ סמוטריץ'.

מיקי זוהר: "סמוטריץ' מקבל תקשורת מפנקת כי הוא תוקף את נתניהו"

בתגובה לדבריו של סמוטריץ' אמר זוהר: "בצלצאל, אתה אתה פשוט לא מצליח להמציא את עצמך מחדש. אתה חייב לחזור לקואליציה כי זה כבר מביך". בראיון לגלי ישראל אמר זוהר: "אני מתקנא בו. הוא מקבל עכשיו תקשורת מפנקת, עד לא מזמן הוא היה האיש הכי שנוא בתקשורת. למה הוא נהיה אהוב? כי הוא תוקף את נתניהו ואת הליכוד, אבל אני לא מתרשם לא מהספינים ולא מהפייק ניוז שהוא מפיץ".
זמרי: "אתה כועס עליו אני מבין".
זוהר: "סמוטריץ' מעולם לא היה יריב שלי, הוא איש ימין, אבל הוא שכח מה זה להיות בקואליציה. אני לא מעריך סגנון כזה צבוע. אם הוא רוצה להמשיך לנהוג כך, מי שישפוט זה הציבור. הוא אולי מרוויח כמה שמאלנים שיצביעו לו אבל מאבד את מה שהרוויח מתחילת דרכו".